שוב אנטישמיות בבלגיה: עשרות מזוזות נעקרו מבתים - סרוגים

שוב אנטישמיות בבלגיה: עשרות מזוזות נעקרו מבתים

התושבים היהודים בעיר אנטוורפן שבבלגיה נדהמו לגלות כי עשרות מזוזות נעקרו מדלתות הבתים של השכונות החרדיות בעיר. עוקרי המזוזות, שהגיעו גם לבית המדרש של חסידי ויזניץ' בעיר, תועדו במצלמות האבטחה באזור

שוב אנטישמיות בבלגיה: עשרות מזוזות נעקרו מבתים
  המתקפה האנטישמית באנטוורפן (צילום מסך)

מתקפה אנטישמית קשה בבלגיה: בליל שבת התושבים היהודים באנטוורפן  נדהמו לגלות כי אלמונים עקרו את המזוזות מדלתות הבתים של השכונות החרדיות בעיר.

צפו בתיעוד: אלמונים עוקרים מזוזות מדלתות הבתים באנטוורפן

עוקרי המזוזות הגיעו לעשרות בתים באזור, ביניהם גם בית המדרש של חסידות ויזניץ', הנחשבת לאחת הקהילות החרדיות הגדולות במדינה ובאירופה. האירוע האנטישמי תועד במצלמות האבטחה של אחת החנויות באזור, ובו נראה אדם הפועל בכוח כדי להוריד מזוזה מדלת הבית הסמוכה, כאשר הוא מפרק את בית המזוזה, לוקח את יריעת הקלף מתוכה- ומשליך אותה על הקרקע. בתום האירוע התוקף בורח מהמקום.

האירוע הנוכחי הוא התקיפה האנטישמית השנייה שמתרחשת החודש באנטוורפן, כאשר בשבועות האחרונים נראה כי העיר חווה אירועים אנטישמיים מדי שבת. בשבוע שעבר תושב מוסלמי של העיר תועד כאשר הוא מנסה לדרוס אב חרדי ובנו בזמן שהם הלכו לבית הכנסת המקומי לתפילות השבת. בעקבות הפרסום המשטרה עצרה את הנהג, שהואשם בניסיון הריגה ונשלח למאסר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו