נפתלי בנט: "דבריו של עמירם לוין- הבלים" - סרוגים

נפתלי בנט: "דבריו של עמירם לוין- הבלים"

חבר הקבינט המדיני- בטחוני, השר נפתלי בנט, התייחס לאירועים הבטחוניים החמורים שאירעו בצפון בסוף השבוע האחרון, ומתח בקורת על דבריו של האלוף (במיל') עמירם לוין: "לא מתאים לו לומר דברים כאלה"

author-image
נפתלי בנט: "דבריו של עמירם לוין- הבלים"
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

יו"ר הבית היהודי, חבר הקבינט המדיני- בטחוני, נפתלי בנט, התייחס הבוקר (ראשון) לאירועים הבטחוניים החמורים שאירעו בצפון בסוף השבוע האחרון, ומתח בקורת על דבריו של האלוף (במיל') עמירם לוין, לפיה התגובה הישראלית הייתה מוגזמת.

"החלטנו לפגוע בראש התמנון", אמר בנט בראיון ל'כאן ב', כשהוא מתכוון לאיראן. "הסימטריה הזו תבהיר שיש מחיר למי שפועל נגדנו".

"לא נבליג על הפרת הריבונות שלנו", הוסיף בנט ואמר כי "אנחנו עומדים על זכותנו לפעול היכן שאנחנו צריכים בשביל להגן על עצמנו. אנחנו לא נמתין שהאויב שלנו יגיע לגדר ורק אז נהדוף אותו. אנחנו מונעים את ההתבססות של איראן בסוריה".

בנט הבהיר כי "לא יכול להיות שהם זוכים לחסינות ומקיזים את דמנו. הסימטריה הזו תבהיר שיש מחיר למי שפועל נגדנו. חמינאי שמח להילחם נגדנו עד טיפת הדם האחרונה של העזתים, אך הוא מאוד נלחץ כשדם איראני נשפך".

בנט ציין בפני המראיין תרחיש אימה ואמר: "תחשוב שהיינו מגיעים לאירוע של אתמול כשבסוריה יש מספר אוגדות איראניות – אנחנו לא נאפשר לתמונה הזו לקרות. הדרך להמשיך ולהבטיח יציבות ושקט היא לפעול ולמנוע את ההתבססות הזו כשהיא קטנה. העקביות הזו תוביל להמשך השקט, ואילו לטמון את ראשינו בחול יאפשר להם להמשיך להתבסס".

בנוסף, בתגובה לביקורת של עמירם לוין, לפיה התגובה הייתה מוגזמת, אמר בנט כי "דברי לוין הם הבלים ומתואמים עם מתנגדי נתניהו כדי לחמם. אלה הבלים, ויש לי הערכה דווקא לעמירם לוין, לא מתאים לו לומר דברים כאלה. אנחנו פועלים רק משיקולי ביטחון לאומי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מר בנט, משרד החינוך קורא לך!
דוד א. | 11-02-2018 8:54
מה לך ענייני ביטחון, כקצין זוטר (מיל) שאף סיירת מטכ"ל ויתרה עליו אתה מעז לחלוק על אלוף רב זכויות ומעשים?עסוק נא בתפקיד שהוטל עליך, אותו עד עתה לא הצלחת למלא כראוי!!!!
אתם
אא | 11-02-2018 9:53
אתם החומר שהורס את המדינה
2
מר בנט, כל מילה במקום!
דבי זוהר | 11-02-2018 9:16
כשפועלים צבאית, עדיף כל ביקורת בשקט. חשוב מאוד שנגבה פעולות צבאיות ושנהיה מלוכדים. חייבים לסמוך על שיקול דעת בצמרת הבטחון. מי שמדבר נגד החלטות צבאיות בקול רם ואולי לא מבין את כל התמונה אבל בכל אופן עושה נזק לביטחון המדינה.
3
רוצים לפגוע באיראן שיפגעו באיראן. לא אבו ענתר בסוריה
ישראל | 11-02-2018 9:28
מתקפת סייבר "לא מזוהה" שתשבית להם את המערכות כולל החשמל לשבוע זו תגובה הולמת שלא מערבת את סוריה ולא מסכנת טייסים והסתבכות. אבל ביבי שרוצה לברוח מהחקירות בכל דרך, בנט הילד המתלהב וליברמן שרוצה להוכיח שהוא לא רק פקה פקה זה כמו לשים 3 פירומנים לנהל צבא.
לא רוצים לפגוע באיראן.
דניאל | 11-02-2018 11:29
רוצים למנוע מאיראן להתבוסס על גבול ישראל. כי זה מסכן את חיי היהודים בארץ. עושים את זה בדרך הכי זולה מבחינת חיי היהודים, חיילים או אזרחים, ותקציב המדינה היהודית.
4
להתעלם מהתגובות הממומנות שמופיעות כאן
י | 11-02-2018 11:39
5
חה חה חה- מי מאמין לבניטו?
חיים | 11-02-2018 15:12
עמירם לוין צודק. מזלט מחורבן ועלוב- מביא לתגובה שהוכנה זמן רב מראש. חימום התקשורת עם הבלי העתונאים המוזנים ממעל- לא פייק ניוס? בניטו, ליברמן, ביביהו- להאמין להם? הבלים.
6
עמירם לוין
דני | 06-08-2018 9:25
עמירם לוין אומר הרבה דברים וניראה שהוא די מבולבל לא צריך לקחת אותו ברצינות