הח"כים בשמאל מאשימים את נתניהו בהסלמה בצפון - סרוגים

הח"כים בשמאל מאשימים את נתניהו בהסלמה בצפון

ברקע האירועים בצפון, האשימו הח"כים תומא סולימן ואילן גילאון את נתניהו, כי בשל המלצות המשטרה הקרובות נגדו, "הוא מוכן להוביל למלחמה אזורית".

הח"כים בשמאל מאשימים את נתניהו בהסלמה בצפון
  עאידה תומא סלימאן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ עאידה תומא סלימאן (הרשימה המשותפת) התייחסה היום (שבת) להסלמה בצפון והאשימה את ראש הממשלה נתניהו, כי בשל ההמלצות המשטרה שצפויות להתפרסם השבוע נגדו, "הוא מוכן להוביל למלחמה אזורית בה ישלמו עמי האזור מחיר כבד רק למען הישרדותו הפוליטית". בליכוד מחו על הדברים וטענו: "

לדבריה, "ממשלת הימין", היא זו ש"הזמינה את ההסלמה מראש". לטענתה, "עם אינסוף הפרות לריבונות הסורית והלבנונית, הפרות להחלטות האו"ם, שיתוף פעולה מביך עם ארגונים קיצוניים ועם תקיפות חוזרות בשטח סוריה אין פלא שהגענו למצב הקיים".

בהמשך כאמור יצאה בחריפות נגד נתניהו וממשלתו, שלפי ההסבר שנתנה, "שקועים עד צוואר בפרשות השחיתות". על כן, "ערב פרסום ההמלצות, נתניהו מוכן לעשות הכל כדי להסיח את הדעת ולעבור את זה בשקט, נתניהו מוכן להוביל למלחמה אזורית בה ישלמו עמי האזור מחיר כבד רק למען הישרדותו הפוליטית, חייבים לעצור את המלחמה הבאה לפני שיהיה מאוחר מדי, חייבים לשלוח את נתניהו הביתה".

ח"כ אילן גילאון כתב בחשבון הטוויטר שלו כי, "יש לקוות כי נתניהו לא יחמם את הגזרה הצפונית כדי להציל את עצמו מהחקירות והמלצות המשטרה בתיקים בעניינו שצפויות להתפרסם בשבוע".

איש השמאל שמנהל בשנים האחרונות קמפיין כנגד נתניהו. אמר במהלך השבת:

 

 

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צפון
יהודי | 10-02-2018 22:22
לתומא מחבלת בכנסת. ואילו תתבייש לך תלך לעזאזל.