כץ: "לבנות שכונה חדשה על שם איתמר בן גל הי"ד" - סרוגים

כץ: "לבנות שכונה חדשה על שם איתמר בן גל הי"ד"

השר כץ ניחם את משפחת הנרצח הרב איתמר בן גל הי"ד, ואמר לאלמנתו כי הוא מקווה שבביקורו הבא בהר ברכה "תהיה שכונה חדשה שתאושר ותיקרא על שמו" בהמשך השתתף בהכנסת ספר תורה בחוות גלעד לזכר הרב שבח הי"ד

author-image
כץ: "לבנות שכונה חדשה על שם איתמר בן גל הי"ד"

השר כץ ביקר היום (חמישי) את משפחות שבח ובן גל ששני יקיריהם, הרב רזיאל שבח הי"ד והרב איתמר בן גל הי"ד נרצחו בחודש האחרון.

בניחום אבלים אצל משפחתו של הרב בן גל הי"ד, שנרצח על ידי מחבל ביום שני שעבר בפיגוע דקירה בכניסה לעיר אריאל, אמר השר, "מחבל שפל ניצל את אזרחותו הישראלית לבצע מעשה רצח נתעב. הטרור לא ישיג את מטרתו", בהמשך הצהיר כי  הוא מקווה שבביקורו הבא בהר ברכה "אוכל לחזור בתחילת בנייתה של שכונה חדשה שתאושר ותיקרא על שמו".

מוקדם יותר, בביקור ראשון מאז החלטת הממשלה להסדיר את היישוב חוות גלעד, הגיע כץ למקום, והשתתף בהכנסת ספר התורה על שם הרב שבח זהי"ד  שהיום ציון השלושים להירצחו. ״ספר התורה הזה יוכנס לארון הקודש כאן ביישוב חוות גלעד שהוכר על ידי ממשלת ישראל כיישוב קבע בממשלת ישראל", אמר והוסיף, כי "עם כל הכאב והצער אנחנו נותנים תשובה יהודית, לאומית, הולמת, על ידי חיזוק ההתיישבות. זכרו של הרב שתרם וחיזק את ההתיישבות ואת העם היהודי יבוא כאן לידי ביטוי ביישוב הזה".

השר כ״ץ הבטיח: ״את חלקי בהחלטה החשובה, סלילת כבישים ליישוב אעשה במהירות גדולה״

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו