צפו: תיעוד מבצע החיסול של רוצח הרב רזיאל שבח - סרוגים

צפו: תיעוד מבצע החיסול של רוצח הרב רזיאל שבח

במהלך הלילה כוחות צה"ל ערכו פעילות משותפת עם כוחות השב"כ והימ"מ באזור כפר אל-יאמון, במסגרתו חוסל אחמד נאצר ג'ראר, רוצח הרב רזיאל שבח הי"ד. צפו בתיעוד מהמבצע הדרמטי

author-image
צפו: תיעוד מבצע החיסול של רוצח הרב רזיאל שבח
  (צילום: דובר צה"ל)

תיעוד ממבצע החיסול: במהלך הלילה התקיימה פעילות משותפת של כוחות צה"ל, השב״כ והימ״מ, במסגרתו גם חוסל המחבל אחמד נאצר ג'ראר, רוצחו של הרב רזיאל שבח הי"ד.

תיעוד מבצע החיסול הדרמטי (צילום: דובר צה"ל)

במהלך הפעילות הכוחות הישראליים נכנסו לאזור שבו ג'ראר התחבא, סמוך לכפר אל-יאמון. לאחר ניסיונות חוזרים להוציאו מהמבנה, ביניהם שימוש במערכת כריזה, ירי נק"ל ומטול לעבר המבנה, כוחות ההנדסה החלו להרוס את המבנה שבו שהה.

במהלך ניסיון מעצרו של ג'ראר, המבוקש יצא מהמבנה בו הסתתר כשהוא חמוש- ומיד נורה למוות ע"י הכוחות. על גופתו של המחבל נמצאו כלי נשק מסוג m16, וכן תיק הכולל מספר רב של מטעני חבלה. הכוחות בשטח, ביניהם כוחות חי"ר וחבלה, מבצעים כעת זיכוי של המטענים שנמצאו בתיק.

תיעוד ממבצע צה"ל וחיסול רוצחו של הרב שבח (צילום: דובר צה"ל)

חיסולו של ג'ראר הותר לפרסום מוקדם יותר הבוקר, בעוד שחקירת שאר פרטי הפיגוע נמשכת ופרטיה עדיין תחת צו איסור פרסום. בעקבות הפרסום כוחות הביטחון הבטיחו כי הם ימשיכו לפעול לשמירה על ביטחונם של תושבי ישראל.

כזכור, הרב רזיאל שבח נרצח על ידי חולייתו של ג'ראר בתחילת החודש סמוך לביתו בחוות גלעד. מאז הפיגוע, פעלו כוחות הביטחון במספר כפרים מדי לילה, בהובלת מידע מודיעיני של שב״כ בחיפושים אחר החוליה שביצעה את הפיגוע. בעקבות מידע זה, נעצרו על ידי כוחות צה״ל מספר חשודים בסיוע למפגעים, ביניהם אשתו ואחיו של ג'ראר שנלקחו בסוף השבוע לחקירה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו