הצרות של אפל נמשכות: תקלה נוספת באייפון X - סרוגים

הצרות של אפל נמשכות: תקלה נוספת באייפון X

משתמשים רבים מדווחים על תקלה נוספת במכשירי אייפון X, שלא מאפשרת למשתשים לענות לשיחות טלפון נכנסות. באפל הודיעו בתגובה כי הם בוחנים את הנושא

author-image
הצרות של אפל נמשכות: תקלה נוספת באייפון X
  תקלה נוספת במכשיר הדגל. מכשיר האייפון X של אפל (צילום: שאטרסטוק)

לאחר סדרה ארוכה של תקלות וסערות ציבוריות בחודשים האחרונים, כעת נראה שהקשיים של אפל נמשכים: משתמשים רבים מדווחים כעת על תקלה נוספת במכשירי אייפון X, כאשר מספר לא מבוטל של מכשירים לא מאפשרים למשתמשים לענות לשיחות נכנסות.

"בכל פעם שאני מקבל שיחה באייפון X שלי, הצלצול מתחיל לנגן- אך המסך לא נדלק" טען אחד המשתמשים בפורום התמיכה של אפל. "אם אני מדליק מחדש את הטלפון, זה פותר את הבעיה אוטמטית- אבל אחרי 15-20 שיחות התקלה חוזרת".

על פי הדיווחים, התקלה החלה להופיע במכשירים כבר בחודש דצמבר האחרון- ומאז לא זכתה למענה. חלק מהמשתמשים שהגיעו למעבדות השירות של אפל כדי לקבל מענה זכו לקבל מכשיר חלופי- אך התקלה נמשכה גם במכשיר החדש.

באפל הגיבו לגל הדיווחים וטענו כי הם בוחנים את הנושא. בשלב הזה לא ברור האם מדובר בתקלת תכנה, אשר ניתנת לפתרון בעדכון מערכת ההפעלה הבא של המכשיר, או שמדובר בתקלת חומרה מורכבת יותר, אשר תדרוש החלפה של המכשירים הפגומים.

התקלה הנוכחית מצטרפת לסדרה ארוכה של תקלות שנצפו במכשירי האייפון X מאז השקתו, ביניהם מסך המפסיק להגיב למגע בטמפרטורות קרות, פס ירוק המופיע על צד המסך, בעיות ברמקול המכשיר הגורמות לעוצמת שמע נמוכות במיוחד במהלך שיחות, ופרצי אבטחה במערכת זיהוי הפנים החדשה של המכשיר.

באפל דיווחו לאחרונה כי ייצור האייפון X יופסק בקרוב בעקבות נתוני מכירות נמוכים, שכנראה הושפעו מכמות התקלות המפתיעה במיוחד עבור מכשיר של אפל- ובטח כשמדובר במכשיר דגל יקר במיוחד העולה מעל אלף דולר.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תקלה באייפון - מכשיר לא מאפשר לענות והמסך לא נדלק
יניב | 07-02-2018 19:54
אני רכשתי אייפון x לפני כחודש, ואני סובל בדיוק מהתקלה המצויינת בכתבה. טלפון מצלצל אין מסך!!! כל כך מאכזב ומתסכל לקנות טלפון בכמעט 6,000 ש"ח ולסבול מכזו תקלה שנכון לעתה אין לה פתרון. בושה וחרפה, שחברה כמו אפל לא מבצעת בדיקות תקינה יסודיות בטרם השקת מכשיר.
אותה תקלה
דורין | 09-02-2018 20:48
גם אני לגמרי ממומרמרת, יש לי את התקלה מרגע רכישת המכשיר! חסרת אונים שוקלת על האופציה להפסיד כסף ולעבור ל8 פלוס, לא יודעת כבר מה לעשןת
2
תקלההההה
אבי | 18-02-2018 0:09
גם אני עם אייפון איקס ויש לי את התקלה המעצבנת הזאת