עמירם לוין: "יעלון לא יכול לומר שנתניהו מושחת, הוא היה שותף"

עמירם לוין: "יעלון לא יכול לומר שנתניהו מושחת, הוא היה שותף"

איש מפלגת 'העבודה', האלוף במילואים עמירם לוין, התייחס למתקפה של שר הבטחון לשעבר, משה בוגי יעלון, אודות התנהלותו של נתניהו בפרשת הצוללות, ואמר כי ליעלון אין זכות לכנות את נתניהו מושחת, שכן גם הוא היה שותף לעסקה

author-image
"יעלון לא יכול לומר שנתניהו מושחת, הוא היה שותף"
  (צילום: Flash90)

מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר, איש מפלגת 'העבודה', האלוף במילואים עמירם לוין, התייחס הבוקר (שלישי) למתקפה של שר הבטחון לשעבר, משה בוגי יעלון, אודות התנהלותו של נתניהו בפרשת הצוללות, ואמר כי ליעלון אין זכות לכנות את נתניהו מושחת, שכן גם הוא היה שותף לעסקה.

בראיון לרדיו 103FM תהה לוין מדוע יעלון, אם אכן ראה את מה שהוא טוען שראה, לא קם והתפטר. לוין אף הזכיר כי שבוע לפני פיטוריו מתפקיד שר הבטחון הוא שיבח את התנהלותו של נתניהו: "מדובר על שיקולים לא עניינים תוך נהנתנות שהגיעו גם למערכת ביטחון המדינה ויצרו עסקה לא רצויה".

לוין הוסיף כי "אין לי מושג בנוגע להיבט המשפטי אך ברור לי לגמרי שנתניהו היה האיש שלחץ לקדם את עסקת הצוללות. אני מתפלא על בוגי יעלון. כשר הביטחון שהיה שותף לעסקה הזו, מדוע הוא לא התנגד נחרצות כשהיה בתפקידו?".

מוקדם יותר יעלון התייחס בראיון לגל"צ לדיווח לפיו ראש הממשלה נתניהו יוזמן למסור עדות, שצפויה להפוך לחקירה, בפרשת הצוללות, ואמר: "סוף סוף. אני טוען את זה מלכתחילה. אני חושב שזו פרשת השחיתות הגדולה ביותר מאז הקמת המדינה. העדיפו בצע כסף על פני בטחון המדינה. זה התחיל בלא יהיה כלום כי אין כלום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איש אמת מר עמירם לוין. הוא מכיר את השמנדריק בוגי מאז שנים רבות
עמוס | 12-03-2018 14:02
תודה עמירם