בשם האב: אביב גפן נכנס באביגדור ליברמן - סרוגים

בשם האב: אביב גפן נכנס באביגדור ליברמן

הזמר והיוצר אביב גפן, פרסם מכתב פתוח לליברמן בו הוא תוקף אותו ומשתלח בו לאחר שליברמן הורה לתחת הרדיו גל"צ להחרים את שיריו של אביו יונתן גפן: "זה לא הבית רק שלך של סטס ושל פאינה"

בשם האב: אביב גפן נכנס באביגדור ליברמן
  (צילום מסך)

הזמר והיוצר אביב גפן, ששר הבטחון אביגדור ליברמן הורה לתחנת הרדיו גל"צ להחרים את שיריו של אביו, יונתן גפן, לאחר שהשווה בין הפורעת הערביה עהאד תמימי לחנה סנש ואנה פרנק, פרסם הערב (רביעי) מכתב פתוח לליברמן בו הוא תוקף אותו ומשתלח בו.

"אני בטוח שלא קל לך וליבי איתך, התחלת לרדוף אחרי כבשים אבל גם להם הפסדת. כל זמן שאתה שר הבטחון אז הנייה והשירים של אבא יכולים לישון בשקט", פתח גפן.

"כשהסקרים שלך צונחים והפאניקה עולה, וכשהאג׳נדה החילונית שלך נופלת בין כסאות חוק המרכולים, וכשמעל הכל התדמית המאיימת שלך, שעזרה לך לפרוץ בהתחלה, לא מחזיקה בעידן הטראמפיזם והפכה את כושר ההרתעה שלך למיושנת רכה ורופסת".


"משפחתי כוללת שר בטחון אחד ,שראה את בטחון ישראל למרחקים ארוכים רק עם עין אחת וניצח את ארצות ערב. הוא נחשב לגיבור בזמן שאתה גיבור רק בדיבורים וכשזה מגיע למעשים אז הדבר היחיד שהצלחת לעשות זה להיות מורשע בהכאת ילד ,שזה אגב הדבר הכי קרוב לצל״ש שהגעת.(אין צורך בכפיים מירי)".

גפן ממשיך להשתלח בליברמן וכותב: "במקום להלחם בהדתה אתה נלחם בשירים, כשבניגוד למפלגות חרדיות שירים לא מרביצים חזרה. ישראל היא גם ביתנו וזה לא רק הבית שלך, של סטס ופאינה אז תפסיקו לפרק את הפאנלים בחדר מדרגות ולקחת הביתה. אפשר להתווכח על ניסוחים מוצלחים יותר או פחות אבל עדיין גם אם זו המנה הכי פחות טעימה היא נמצאת בתפריט של הדמוקרטיה בשני הצדדים".

"מלבד זה שאבא היה קצין בצנחנים הוא גם משורר וסאטיריקן. כן, אביגדור, יש אשכרה כזאת עבודה: לבקר ולעקוץ את המקום שאתה חי בו. בישראל זה (עדיין) נקרא "חופש הביטוי" או כמו שאתה קורא לזה, או יותר נכון 'מספין' את זה, ל"עוכר ישראל".

"חובתינו לשמור ולשמר את זכות המחאה גם אם היא לא עולה בקנה אחד עם הדעה האישית שלנו. השירים של ויקטור צוי וויסוצקי ניצחו משטרים אפלים למרות שהוחרמו. אמנים כפי שאתה יודע זה קצת כמו שרי הבטחון של המילים ואנחנו שומרים שלא יחפרו לנו מנהרות חשוכות של חרמות ושתיקה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
''גפן'' !!! ''גפן''!! שתוק כבר אדם מבואס!!
עמוס | 15-06-2018 7:25
כנמ''ל