התבטאות דרמטית: "זיכוי נתניהו בבית המשפט יהיה חורבן"

התבטאות דרמטית: "זיכוי נתניהו בבית המשפט יהיה חורבן"

בסביבת היועמ"ש, אביחי מנדלבליט, חוששים מהגשת כתב אישום "לא נעול" נגד נתניהו, מהלך אשר יוביל לזיכויו: "אם נתניהו יזוכה לא יקראו לאלשיך להתאבד אלא למנדלבליט"

"זיכוי נתניהו בבית המשפט יהיה חורבן"
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

לא יהיה כלום כי אין כלום?

בסביבת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, עסוקים בימים האחרונים בדילמה הרת גורל בהקשר לפרשות ולחקירות ראש הממשלה בנימין.

על פי הדיווח של עמית סגל הערב (שלישי) בחדשות 2, בסביבתו של מנדלבליט חוששים מתרחיש בו נתניהו יצא זכאי: "צריך להבין מה המשמעות של הגשת כתב אישום לא נעול נגד ראש ממשלה: זיכוי נתניהו בבית משפט יהיה ממש חורבן מערכת אכיפת שלטון החוק. אם נתניהו יזוכה לא יקראו לאלשיך להתאבד אלא למנדלבליט"

על פי הדיווח של סגל, בשל המורכבות, וכיוון שהמשטרה לא סיכמה עדיין, מנדלבליט לא גיבש את ההחלטה שלו לכאן או לכאן.

מקורבים למנדלבליט מדגישים כי חלק ממורכבות התיק היא הדו צדדיות – לא מצליחים עדיין למצוא משהו מובהק, חותך, לא נתון לפרשנויות סותרות. לכן – לאחר המלצות המשטרה לפרקליטות יקח הרבה מאוד זמן לקבל החלטה בנושא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
תגובה לכתבה הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה
אלמשעלי שמעון | 23-01-2018 21:26
כמוגד בחוק כל אדם נמצא בחזקת חף מפשע עד שלא הוכח ההפך , אז גם על ממשלה זה חל
הניסיון לתפור 'בכוח' תיק לראש הממשלה הוא אכן הזוי!
שלטון החוק חשוב יותר מהאמת? | 04-04-2018 19:42
האם האמת של העובדות חשובה או שמירה מלאכותית של שלטון החוק, שלפי חלק ניכר מהציבור זו המערכת הראויה להיבדק לעומק בגלל יושרתה המפוקפקת.
2
גם ככה המערכות האלה הם חורבן
ראיה רוטמן | 23-01-2018 21:32
ראש להב חשוד בעבירות חמורות ומתפטר
3
אני פשוט לא מאמין למה שאומר היוע"מש
אורי | 24-01-2018 2:15
מה אתה אומר,שאם איש שבגדר נחקר לא יסיים כאשם,זה החורבן???. חתיכת טומטום מזוהם שכמוך.זה לא נראה לך חריצת דין ידוע מראש?. כנראה שלא היית ראוי לתפקיד.אתה נשברת מכל ההפגנות .אדם זכאי אלא אם תוכח אשמתו--לא בכפר גנים, איש נבזה שכמוך.
4
ביביי
רינה | 24-01-2018 8:30
יש לו עוד כמה מקומות לקחת את שרה ועוד כמה בקבוקי שמפניה אבל די מספיק כול ההתעסקות מעייפת אותנו. איך ביביי ישן שכול הזמן הוא בחקירות. די בבקשה תפרוש כבר אתה לא מלך יש תמיד מישהו שיכול להחליף אותך
5
ביבי
יעקב וידר | 25-01-2018 7:46
היה ברור מההתחלה לא יהיה כלום כי לא היה כלום ביבי מלך ישראל
6
נתניהו
יוסי | 08-02-2018 13:58
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ! מגיע לך הכל אתה עושה המון למדינה בלעדך המדינה הייתה במקום אחר לגמרי עם חורבן אין לך תחליף הבאתה את המדינה להשגים עצומים במיוחד בקנדציה הנוכחית שזה הממשלה הטובה ביותר מאז מנחם בגין ז״ל לכן עם הטענות כלפיך הם נכונים חלילה דבר שקשה להאמין אתה צריך להמשיך בתפקידך ולנהל את המדינה כי אין מי שיעשה את זה
האמירות של גולדבליט מוכיחות שמחפשים איך להפליל את ראש הממשלה. פשוט בושה!
מה עם האמת?! | 04-04-2018 19:46
מתקשה להאמין למה שאני קורא! מתבייש לחיות במקום בו מנסים למצוא מתחת לאדמה איך להפליל אזרח ראש ממשלה.
ביבי קינג
כיפה שחורה | 02-03-2018 1:00
מילים כדורבנות ישר כח
7
"אין בן דוד בא עד שיכלו כל שוטרים ושופטים שבישראל" (סנהדרין צ"ח)
גלי | 04-04-2018 20:01
ציטוט: 'חורבן מערכת אכיפת שלטון החוק' אם זה מה שחשוב ולא עשיית דין צדק, אז ראוי שמערכות אלה אכן תחרבנה. עתידו של גולדבליט אולי חשוב לכמה אנשים. עתידו של נתניהו חשוב לכל עם ישראל! האם למערכת המשפט חשובה האמת ועשיית הצדק או הישרדותה האישית או המערכתית? כנראה שהסיפא הוא התשובה! כמו כן, מן הראוי שיפסיקו לשפוך את דמו ללא ביסוס ויתנו לו לעשות את מה שהוא יודע מצויין: לקדם את מדינת ישראל להישגים שלא ראינו כמותם. להגן ולקדם את האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל. לשמור על בטחונה (בעה) ולקדם את כלכלתה להישגים חסרי תקדים. חזל צפו זאת 2000 שנה קודם. מערכת המשפט והמשטרה (החוק) לא ממש ישרדו לקראת הגאולה בגלל ניוון עמוק וחוסר מוסריות שיש בתוכם. (הסיפור של פוזננצקי-כץ הוא קצה הקרחון. צריך למצוא רק את העיתונאי החרוץ שיחשוף את הדברים.