הרב אליהו: "דבריו של מייק פנס- כמו שירת הים". צפו - סרוגים

הרב אליהו: "דבריו של מייק פנס- כמו שירת הים". צפו

רבה של העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית, הרב שמואל אליהו, התייחס במהלך שיעורו השבועי לדבריו של סגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס, והביע התפעלות והתרגשות רבה מדבריו

author-image

רבה של העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית, הרב שמואל אליהו, התייחס אמש (שני) במהלך שיעורו השבועי לדבריו של סגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס, והביע התפעלות והתרגשות רבה מדבריו.

"מי שהקשיב לנאום של מייק פנס, סגן נשיא ארה"ב, שמע דברים מדהימים", אמר הרב אליהו. "גוי, נוצרי, סגן מושל ארה"ב שהוא המושל החשוב בעולם, אומר בכנסת קבל עם ועולם: 'מי שרוצה להאמין באלוקים שיראה את מדינת ישראל'. כך הוא סיים את הנאום".

"מי שרוצה להאמין באלוקים שיראה איך דברי הנביאים מתקיימים במדינת ישראל", חזר הרב אליהו על דבריו של פנס ואמר: "כשאתה שומע את הדברים שלו אתה שומע את שירת הים. ממש כמו שיתרו אמר 'עתה ידעתי כי גדול ה' מכל האלוקים', וצריך לשים לב מה אנשים מדברים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מעניין אם כבוד הרב מכיר את עיקרי התורה האוונגליסטית??
זמי | 23-01-2018 8:55
זו תורה שדוגלת בתמיכה במדינה היהודית כאמצעי לקירוב בואו של ישו המשיח. ומה יעלה אז בגורל היהודים?? אדוני הרב- הם מתעתדים לטבוח בכל היהודים, כדי לקרב את יום הדין. המצווה הינה לטבוח ביהודים עד לחיסול האחרון בהם, הואיל והם נאנמיו של משיח השקר. צא ולמד אדוני הרב- אתה מהלל ומשבח את מי שיכולים להיחשב כממשיכי הנאצים! תמוה שישנם נבערים ובורים מבינינו שמבכרים את אנטרס השעה על פני עתיד העם וגורלו.
עיקר התורה שלהם היא להאמין בדברי הנביאים
ישי | 23-01-2018 9:14
אני שומע מה הוא אומר. ורואה את תמיכתו בעם ישראל. התורה האונגלסטית אומרת במפורש שאף אחד לא יגיד לך מה לעשות, ורק דברי הנביאים יורו את דרככם. לכן אל תפחיד אותנו במה שלא קיים.
2
עם כל הכבוד ובאמת כל הכבוד. כנסו...
ירושלמי | 23-01-2018 9:57
עם כל הכבוד ובאמת כל הכבוד. אבל הנסיון מלמד שאסור לסמוך עליהם. כל מה שהם עושים בסופו של דבר זה רק לטובתם. בשנייה אחת האינטרסים יהיו אחרים והכל יכול להתהפך. הנ"ל נוצרי אוונגליסטי אדוק. מבחינה נוצרית תיאולוגית צרופה שיבת עמ"י לא"י מהווה מרכיב חשוב בתפיסתם. לא מזלזל בנאומו, רק נותן את ההקשר הדתי.