הגיע הזמן: וואטסאפ תשים סוף להודעות השרשרת - סרוגים

הגיע הזמן: וואטסאפ תשים סוף להודעות השרשרת

חברת וואטסאפ עורכת בימים אלו ניסוי לתכונה חדשה באפליקציית המסרים, אשר תזהיר את המשתמשים כשיקבלו הודעה שנשלחה ליותר מ-25 אנשים. העדכון נועד להילחם בשליחת הודעות השרשרת

author-image
הגיע הזמן: וואטסאפ תשים סוף להודעות השרשרת
  (צילום: שאטרסטוק)

הסוף להודעות המעצבנות:  חברת וואטסאפ עורכת בימים אלו ניסוי לתכונה חדשה באפליקציית המסרים הפופולארית, אשר נועדה לשים סוף להודעות השרשרת המופצות באופן המוני, ומשמשים בדרך כלל להפצת הודעות ספאם או כמטרות לוירוסים ופשעי סייבר אחרים.

על פי הדיווח באתר WaBetaInfo, הניסוי נערך באמצעות גרסת הבטא החדשה של האפליקציה המוצפת למפתחים. בגרסה החדשה, האפליקציה תוכל לזהות את מספר הפעמים שהעברתם כל הודעה לאנשי קשר אחרים. במידה והיא תזהה כי הודעה אחת נשלחה ליותר מ-25 אנשים שונים, ההודעה תישלח יחד עם הודעת אזהרה המתריעה על כך שההודעה נשלחה פעמים רבות- ובכך תבהיר כי מדובר ככל הנראה בהודעה מיותרת.

האפליקציה עדיין תאפשר העברת הודעות לגיטימיות לאנשי קשר, אך רק באמצעות רשימות שידור מוגדרות, המעבירות הודעה רק בקרב אנשי קשר השמורים במכשיר הסלולר של השולח. בוואטסאפ הבהירו כי הודעות שנשלחות ברשימות השידור לא יזכו לאזהרה. כמו כן, הודעות שמועברות בתוך קבוצות ייחשבו רק פעם אחת לקבוצה, ולא יספרו את כל חברי הקבוצה במניין ההעברות.

במידה והניסוי יוגדר כהצלחה, בוואטסאפ ישיקו עדכון בחנויות האפליקציות אשר יביא את ספירת ההעברות לציבור הרחב. בשלב הזה לא ידוע כמה זמן הניסוי יימשך, ומתי התכונה החדשה תגיע גם לכלל המשתמשים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו