ההפסדים שגרמה ההדלפה לעומר אדם

ההפסדים שגרמה ההדלפה לעומר אדם

לאחר שהסינגל החדש של הזמר המצליח בישראל- עומר אדם הודלף לרשת, לפני מועד הפרסום המתוכנן. מנהליו של הזמר החליטו לצאת למלחמה נגד המדליפים, שגרמו לנזק והפסדים עצומים

לא מוותר: העונש של עומר אדם למדליפי הסינגל שלו

בזמן שהזמר המצליח- עומר אדם מבלה בימים אלה בחופשה במקסיקו, מנהליו בארץ נאלצים להתמודד עם דרמה לא קטנה. לאחר שבתחילת השבוע הודלף שירו החדש "שני משוגעים" לרשת, מה שגרם גם לשחרר את השיר מוקדם מהמתוכנן. מנהליו והחברה שמייצגת את אדם מנהלים מלחמה על מנת לאתר את מדליף השיר.

המעריצים אומנם שמחו לקבל את החדש של אדם מוקדם מהצפוי, אך עבור אדם ומפיקיו מדובר בהפסד לא קטן של הכנסות מהשיר, מאחר שרבים כבר האזינו לסינגל החדש ממקורות פיראטיים. לפי ההערכות מדובר גם בהפסדים כספיים בסך אלפי שקלים, מאחר וכמות הצפיות בסינגל החדש קטנה מהכמות שהיתה אמורה להיות במידה והוא לא היה מודלף קודם.

על פי הדיווח באתר 'מאקו', עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של אדם, פנה למובייל 1, החברה שמייצגת את הזמר בניו מדיה וביקש לטפל בחומרה בהדלפות. על מנת למנוע מקרה נוסף של הדלפה בעתיד, ביקש מנחם לשלוח מכתבי התראה לסגירת כל ערוצי היוטיוב שפרסמו אצלם את השיר המודלף באופן לא חוקי. בעוד שהחיפושים אחרי המדליף נמשכים.

מובייל 1 מסר למאקו: "בנוסף לפגיעה בזכויות היוצרים, בהכנסות של האמן וברצונו להוציא את התוכן שלו מתי שהוא רוצה, קיימת פגיעה בערוץ הרשמי של האמן. ברגע שמעלים הדלפות בערוצים שונים, יש פיצול צפיות והתוכן לא מוביל לערוץ הרשמי. הפעם החלטנו לעלות שלב, לפנות ליוטיוב ולדווח על השימוש הלא חוקי בתוכן. ביקשנו להסיר את אותם ערוצים באופן מיידי. הדלפות קיימות תמיד, אבל במקרה של עומר אדם הן גדולות בגלל שהוא אמן מבוקש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
עו ר אדם
דניאלה | 16-01-2018 19:38
אין כזה דבר קורה אדם
2
עומר אדם
יאלה | 16-01-2018 19:39
מה קורה
ילד
ארתור פידיורקו | 17-01-2018 0:06
סתום תפה שלך יא זבל
3
עומר
אילן | 16-01-2018 23:01
סתם זמיר מסריח מנסה להיות עופר לוי
עופר לוי ועומר אדם?
למה להיות מגעיל | 17-01-2018 9:23
עופר לוי כבודו במקומו מונח זמר מדהים בעל קול פעמונים! ועומר אדם אומנם צעיר בתעשייה אבל יש לו גם מקום למה בזמר המזרחי תמיד צריך להיות זמר במקום זמר ? למה לא תגיד שרמי קליינשטיין במקום עברי לידר ? מה הקשר!!! שניהם זמרים גדולים בשתי זאנרים שונים לגמרי בזמר המזרחי !!!!
4
יחצן מעולה!
אלחנן הזברה | 17-01-2018 20:00
מאחורי כל זמר מצליח עומד יחצן מבריק שהופך כל דרמה לקרנבל וכל לימון ללימונצ'לו. הדברים איכשהו תמיד קורים לטובה גם אם מוליכים אותם לשם ,לכרואה, בטעות. מבריק! דרך אגב, זמר עם קול מעולה. כבר בכוכב נולד באודישן ידעתי שיצליח.
5
צודק.זה גזל גמור.אדם עובד חודשים
יפה יוסף | 20-01-2018 22:30
ובסוף גוזלים לו את זה.
6
השיר
ליהיא | 21-01-2018 7:14
שיר מהמם!!!!!