אמבולנס אחד, משמרת אחת, שתי לידות - סרוגים

אמבולנס אחד, משמרת אחת, שתי לידות

ביום שישי האחרון, צוות אמבולנס מד"א במודיעין זכה למאורע נדיר: במהלך בהפרש של כמה שעות הם סייעו ליילד 2 תינוקות במהלך הפינוי לבית החולים * שקד רון-טל, מתנדבת נוער במד"א: "זה היה מרגש מאוד, אני מרגישה ברת-מזל"

אמבולנס אחד, משמרת אחת, שתי לידות
  שקד רון טל עם אחד התינוקות (צילום: דוברות מד"א)

יום שישי האחרון (12.1) התחיל כמו כל יום רגיל עבור צוות אמבולנס מד"א מתחנת מודיעין, בראשות נהג האמבולנס וחובש רפואת חירום יצחק כהן, והמתנדבים נעה אוסטר, זיו במברגר ושקד רון-טל.

אלא שאת המשמרת הזו הם לא ישכחו, לאחר שבמהלך בוקר אחד הוזנקו לשני אירועים של יולדות במודיעין עילית, ובשני המקרים כרעו היולדות ללדת באמבולנס – והצוות המסור קיבל את הלידה.

צוות המתנדבים (צילום: דוברות מד"א)

הלידה הראשונה הייתה סמוך לשעה שבע בבוקר, לאחר שהצוות פינה יולדת בת 37 לבית החולים 'שערי צדק', ובמהלך הפינוי יילד צוות האמבולנס בן. טרם שכחה ההתרגשות, ובשעה עשר בבוקר כבר הוזעק הצוות לפנות יולדת בת 41 לבית החולים 'מעייני הישועה'. רצה הגורל וגם במהלך פינוי זה היו אלו אנשי הצוות שקיבלו את הלידה במהלך הפינוי – הפעם נולדה בת.

שקד רון-טל, מתנדבת נוער במד"א: "זה היה מרגש מאוד עבורי, אני מרגישה ברת-מזל שניתנה לי הזכות הגדולה להיות חלק מצוות, שיילד לא אחת אלא שתי נשים במשמרת אחת. אני מאחלת ליולדות ולמשפחותיהן הרבה מזל טוב, ולנו עוד הרבה ימים כאלו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו