מפלגה של לפיד וכחלון תנצח את נתניהו - סרוגים

מפלגה של לפיד וכחלון תנצח את נתניהו

סקר מנדטים חדש מעלה תמונה מעניינת אודות חלוקת המנדטים בתרחיש של מפלגה משותפת ללפיד וכחלון. על פי הסקר, מפלגה בראשות השניים תנצח את הבחירות. וכמה יקבלו בנט וגבאי?

מפלגה של לפיד וכחלון תנצח את נתניהו
  (צילום מסך מתוך יוטיוב)

סקר מנדטים חדש של 'פגוש את העיתונות' מעלה תמונה מעניינת אודות ריצה משותפת של יאיר לפיד ומשה כחלון.

על פי הסקר, לו הבחירות היו מתקיימות היום הייתה מפלגת 'הליכוד' מנצחת את הבחירות עם 25 מנדטים. מפלגת 'יש עתיד' היא המפלגה השנייה בגודלה עם 24 מנדטים. במקום השלישי מפלגת 'המחנה הציוני' שלא מצליחה להתקומם עם 16 מנדטים בלבד.

עוד עולה מהסקר שנערך על ידי מכון 'מדגם' בשיתןף IPANEL, כי 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט מקבלת 11 מנדטים. 'יהדות התורה' 'כולנו' ו'ישראל ביתנו' מקבלות 7 מנדטים כל אחת. מפלגת ש"ס מצליחה להתקומם מעט מהסקרים האחרונים ומקבלת 6 מנדטים ומפלגת מרצ עם 5 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת עם 12 מנדטים.

בסקר נבדקה גם ריצה משותפת של יאיר לפיד ומשה כחלון, בעוד כל המפלגות האחרות רצות במתכונתן הנוכחית.

על פי הסקר, בתרחיש כזה מפלגה בראשות לפיד וכחלון מקבלות 29 מנדטים, 'הליכוד'- 25 מנדטים, 'המחנה הציוני'- 17 מנדטים, הבית היהודי- 12 מנדטים, יהדות התורה וישראל ביתנו- 6 מנדטים כל אחת, ומפלגת מרצ עם 5 מנדטים.

הרשימה הערבית המשותפת- 12 מנדטים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
שקר
חובב | 13-01-2018 20:01
את השקר עשו ביום שבת בקיבוץ מיזרע שם הם יכולים לקבל גם 54 מנדטים .
2
הסקר יקדם את לפיד בדיוק כמו הפגנות אלדד יניב ש''ט
עידן | 13-01-2018 21:39
שמעתי מקורבי לפיד, כי הסקר נערך בין 100 שמאלנים היושבים בכמה בתי קפה. והכל דרך הטלפון. חחחחחחחח העולם לא לומד, כבר ראינו את הסקרים על טראמפ אשר קבעו כי לטראמפ אין שום סיכויים להחבחר, גם הסקרים בארץ נפלו מזמן לבאר שחת אז תפסיקו כבר לפמפם עם סקרים כולם יודעים שביבי מנצח בגדול
3
תעברו סינים שיצביעו ללפיד וגם אז לא תנצחו
מורביטון בעמ | 13-01-2018 22:49
מניפולציה עלובה , אין שום קואליציה עם לפיד , בלי חרדים ובלי הבית היהודי אין קואליציה ללפיד , כי אף אחד לא ילך עם הערבים , וגם לא כחלון , כחלון גם לא ילך עם גבאי , כך שרק מניפולציות של כותרות זבל של סרוגים , תביאו סינים שיצביעו לשמאל ולפיד גם אז אין לשמאל סיכוי ,
4
ללפיד אין סיכוי להקים קואליציה בשום מצב
אופיר | 15-01-2018 22:28
המפלגות הדתיות ביחד יש להן 24 מנדטים. הם לעולם לא ילכו עם לפיד השנוא עליהן
5
כחלון הוא שליח של נתניהו להפיל את לפיד
איש חכם | 12-02-2018 12:59
יש להם אותם רעיונות, שתי מפלגות מרכז וכחלון בכל הזדמנות שיש לו לתקוף את יש עתיד הוא עושה את זה! יותר מכולם! לפיד בפירוש מההתחלה אמר לו, יש לנו תכניות דומות מאוד ובו נעבוד יחד וכחלון רק חיפש איך לגנוב מנדטים.