סערת ההקלטות: גיא פלג במסר ליאיר נתניהו - סרוגים

סערת ההקלטות: גיא פלג במסר ליאיר נתניהו

כתב 'חברת החדשות' גיא פלג, שחשף השבוע את הקלטות יאיר נתניהו בהן הוא נשמע משוחח עם בנו של טייקון הגז, קובי מימון, חשף היום (חמישי) כי הוא מחזיק בידו את 'חלק ב'' של ההקלטות המכיל, כך לטענתו, 'חומר נפץ'

סערת ההקלטות: גיא פלג במסר ליאיר נתניהו
  (צילום: משה שי/פלאש90)

כתב 'חברת החדשות' גיא פלג, שחשף השבוע את הקלטות יאיר נתניהו בהן הוא נשמע משוחח עם בנו של טייקון הגז, קובי מימון, חשף היום (חמישי) כי הוא מחזיק בידו את 'חלק ב" של ההקלטות המכיל, כך לטענתו, 'חומר נפץ'.

"יש שם איזה סוגיה שהיא סוגיה מאוד רגישה מהרבה מאוד בחינות ואנחנו התלבטנו ומתלבטים ויכול להיות שיהיה פרק ב'", אמר פלג בראיון לרדיו 'גלי ישראל'.

כשנשאל פלג מתי יפורסמו הקטעים, השיב כי "יש כאן חומר שבראייה שלנו הוא חומר נפץ, גם הפרק הראשון ואם בכלל הפרק השני, אנחנו משקיעים בזה הרבה מאוד התייעצויות, הרבה מאוד שיקול דעת, הרבה מאוד מחשבה, זאת לא החלטה שלי, זאת החלטה משותפת של הרבה מאוד גורמים וזה לוקח זמן ואנחנו לא מתכוונים לפרסם משהו בלחץ, כי שוב, הדרך לא אצה לנו, אנחנו נפרסם כשאנחנו נחשוב שזה הצעד הנכון לפרסם, ולא מן הנמנע שאנחנו גם לא נפרסם, השמיים לא יפלו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לעצור אותו ומהר
רוני | 11-01-2018 19:13
חוצפן. צריך לשבת בכלא הפלד הזה. באיזה זכות הוא מפרסם הקלטות סתר. זה אסור לפי החוק וכולם שותקים.
2
מוטב לו שיתנצל בפני כל המעורבים ובפני עם ישראל
חבל | 11-01-2018 19:23
עדיין לא הבין את טעותו
3
הורגים את השליח
חלם | 11-01-2018 20:03
יאיר נתניהו מבקר אצל פרוצות שליל שבת עם חביריו בני הטייקונים שגם הם כמוהו לא עבדו יום אחד בחייהם.
4
כבר חשבתי שיתנצל אבל החבל נמשך עוד טיפה
אלעד | 11-01-2018 20:22
להקליט אדם שאינו צד בשיחה זו עברה פלילית וכל שכן להפיץ ברבים ואם זה מתוך תאוות בצע זה רק מחמיר את העניין (דרש מאות אלפים בהתחלה אגב) לא לחינם כבר סידרו לו עסקת חבילה עם עורכי דין מין הסתם
5
קלטת יאיר
גרשון | 11-01-2018 22:33
לכל המגיבים : 1. הקלטת המדוברת אושרה משפטית לפירסום. 2. כל המציגים טעונים בדבר חוקיות ההקלטה אין להם מושג ירוק בחוק. ולכן באם ישתקו אולי ייחשבו לחכמים. 3. וכאשר אדם בן 26 מדבר בשפת ביבים תוך כדי בילוי במועדוני חשפניות ופרוצות, כאשר נמסר מהמועדונים האלה: - הבחור לא משלם כניסה. - הבחור לקוח קבוע מזה כמה שנים. 4. כשהבחור מסרסר בחברתו לשעבר. הינו .....מצוי. לסיכום : עסקינן בבחור ללא שכל ועם פה מלוכלך. עצוב. מאד עצוב.