המועמדת החדשה לראשות מרצ: תמר זנדברג - סרוגים

המועמדת החדשה לראשות מרצ: תמר זנדברג

ח"כ תמר זנדברג הכריזה על התמודדותה לראשות מפלגת מרצ. בהודעתה כתבה, "אוביל את המפלגה ל-10 מנדטים". זנדברג היא המועמדת הרביעית ותתמודד מול אילן גילאון, זהבה גלאון, ואבי דבוש

author-image
המועמדת החדשה לראשות מרצ: תמר זנדברג
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

המועמדת הרביעית לראשות מפלגת מרצ היא ח"כ הנמרצת תמר זנדברג שמצטרפת למירוץ ותתמודד מול חבריה למפלגה: זהבה גלאון, אילן גילאון ואבי דבוש. בהודעתה כתבה: "מרצ צריכה התחלה חדשה, רוח חדשה והנהגה חדשה. אוביל את מרץ ל- 10 מנדטים".

נדברג שנבחרה לראשונה לכנסת בבחירות 2013 מסרה בהודעתה: "החלטתי להתמודד על מנת להרים את המפלגה ואת השמאל הישראלי מהקומה השפופה שהם נקלעו אליה. הגיע הזמן לומר את הדברים בצורה הכי ברורה: מרצ צריכה התחלה חדשה, צריכה רוח חדשה וצריכה הנהגה חדשה".

לטענת זנדברג, הימין המאיס עצמו על הציבור, ונתניהו נמצא בשפל, מה שמהווה הזדמנות עבור מפלגת השמאל הוותיקה. "לאחר שנים ארוכות שבהן הימין הפך את השמאל לשק חבטות, הגיע הזמן שנרים את הראש ונשיב מלחמה שערה, הגיע הזמן להחזיר את ההתלהבות ושמחת החיים למחנה. הגיע הזמן להוביל את מרצ ל- 10 מנדטים והגיע הזמן שניקח חלק בהנהגת המדינה ונשיב אותה למסלול", הכריזה.

"מרצ מייצגת את רוב הציבור שרוצה מרכולים בשבת, שמבין שהאיום הגדול ביותר על קיומנו הוא מדינת אפרטהייד דו לאומית, הרוב שרוצה שוויון מגדרי, הרוב שרוצה חיים משותפים, והרוב שמבין שהערך החשוב ביותר הוא חיה ותן לחיות. אנחנו נחזיר את הרוב הזה אלינו הביתה. אנחנו נהיה הניצוץ שיבעיר את המחנה כולו", הוסיפה.

על המועמדים שעומדים מולה בבחירות לראשות המפלגה, אמרה: "אני מעריכה ואוהבת את שניהם, ומעריצה את מה שהם עשו בשביל מרצ ובשביל מדינת ישראל לאורך השנים הארוכות שלהם במפלגה. אבל הגיע הזמן להמשיך הלאה. מרצ צריכה הנהגה חדשה על מנת שלא נמצא עצמנו שוב מתחננים על חיינו רגע לפני הבחירות".

יו״ר מרצ, זהבה גלאון, מברכת את תמר זנדברג על הצטרפותה להתמודדות על ראשות המפלגה, ואמרה: ״הובלתי מהלך של פריימריז בדיוק בשביל לאפשר ליותר אנשים להתמודד על ראשות מרצ. הצלחת השמאל חשובה לכולנו, ואני בטוחה שכפי שהצלחתי להוביל לפתיחת השורות ולרענון השמאל, אנהיג את מרצ להכפלת כוחה ולמספר דו ספרתי של מנדטים בבחירות הבאות. אני משוכנעת שלאחר שאבחר לראשות מרצ נדע לעבוד כולנו יחד, במסירות ובמחויבות לקידום ערכינו המשותפים ולהגדלת מרצ״.[

יו"ר סיעת מרצ ח"כ אילן גילאון מסר בתגובה להודעתה של זנדברג: "מברך על הצטרפותה של ח"כ זנדברג להתמודדות. היא מצטרפת לרשימת מועמדים ראויה ואיכותית הכוללת את אבי דבוש וזהבה גלאון – כן ירבו. ההצטרפות של עוד מועמדים איכותיים למרוץ היא דבר מבורך המעיד על חשיבותה של מרצ".

ביום ראשון האחרון אישרה ועידת מרץ שיטת הבחירות., לפיה, מפלגה תעבור לבחירות בפריימריז ליו"ר הסיעה ולרשימה לכנסת, וכן מסרו כי הבחירות לראשות המפלגה יתקיימו בחודש מרץ הקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
חברת הכנסת היפה ביותר
ההצלחה | 11-01-2018 10:56
בפער ניכר
2
חחחחחח רק מכשפים יכולים להבריא את מרץ. הכל מחוסל שם
עידן | 12-01-2018 12:34
אולי איגוד השייחים יבקשו בשביל הצעקנית הלזו. שכל החכי''ם מכנים אותה ''הנודניקית של המליאה'' חחחח
3
ספר התורה ההיסטוריה של עם ישראל
ניסים חדידה | 23-08-2018 21:38
אל יאיר לפיד מה שלומך זה ניסים חדידה עבדנו במעריב הייתי אחראי על המודיעין והיינו דיי חברים ואביך בכלל אהבתי איך היה כועס על דברים מעצבנים יהיה זכרו ברוןך לעד אמן אנא קרא ונצא לדרך באהבה הכי אהבה עובדה כתבתי עובדה תגובה והכל פתאום נעלם ונמחק השנאה לחרדים למה לא מתגייסים והם מקבלים כסף מעל 300000מליון דולר בשנה אנחנו מוצאים על האריתראים נעיף אותפ ואת הכסף נחלק לכל אזרח בארץ יהודי ערבי נוצרי כל התל אביבים לא מתגייסים נקיפות מצפון ולא מזכירים אותם כלל בגלל השנאה והכתבים השמולאנים ומי שמתגייס לגלי צהל הקרביים מיזרחיים אתיופים וקצת רוסים כ100אחוז מהנשים החרדיות עובדות מכלכלות ומפרנסות את צורכי הבית שהבעל ילמד תורה למה כתוב ברוך שלא עשני אשה כיוון שבתור גבר הוא יכול ללמוד תורה ואישה לא היא המחנכת והיא עמוד הבית לעומת זאת &אחוז מהחילוניות שעובדות תעברו בבתי קפה במשך היום בתל אביב רבבות נמצאים שם לומדים לתואר חמישי לא עובדים וכל המרכולים והפיצוציות לצערנו של מיזרחיים עובדה אלפי חנויות של חרדים יש בירושלים תל אביבם לא מתחתנים ואין להם ילדים כמה מוציאה משפחה חרדית בחודש על אוכל והוצאות לילדים פי 100מהתל אביבים כיוון שהם לא מתחתנים וילדים לצערנו אין המדינה מתקיימת בזכותם כ100.000מפגינים בתל אביב אתמול הפגנה על מריחואנה וכובע של שוטר לא רואים בירושלים 20 חרדים סוגרים תכביש 100ניידות ומפוצצים מילד בן 12 עד בן69 ועוצרים אותם והשוטרים כולם מזרחיים אני מיזרחי ושונא מיזרחים תמיד אנחנו או רוצחים גונבים אלימים ואחד נגד השני לצערי הרב תקראו באינטרנט הנביא מוחמד אמר לכל המוסלמים שארץ ישראל וירושלים שייכים לעם הספר כל הערבים שחיים בארץ ברחו ממדינות ערב והגיעו לפה 460פעמים כתוב בתורה ירושלים ספר התורה זו ההיסטוריה של העם היהודי ופרעה ןעשיו גם הי=95 בתל אביב לא לומדים תור=94 או תנך לומדים היסטוריה על כל הגויים והם בדיוק מתנהגים כמותם אנחנו באנו מאדם וחוה ולא מהקופים הקופים על פי התורה היו פעם בני אדם כשבנו את מגדל בבל נגד רצונו של השם יתברך הפך אותם לקופים ופילים אני מוכן לאכול תכיפה בשידור חי יתושים עכבישים סרטנים וכל שתרצו מבושלים ולא מבושלים בתנאי אחד אם כולנו פעם אחת נשמור 2שבתות שזה אומר שישי שבת בלי פלפון ובלי להדליק אש והשבת תשמור עלינו ואז לא יעברו ימים רבים ונראה ונרגיש כולנו איזה שינוי והצלה יהיה בארץ לכל יהודי יהודיה מהשם יתברך אתם אוהבים ריאלטי ואני אחתום שאם תשמרו שבת אעמוד בכל מה שהצבתי במידה ולא יקרה נס גלוי מול כולנו אז יאלה אחים יקרים שלי ושל כולנו בקוראן אפילו לא פעם אחת מוזכרת המילה ירושלים אני מוכן לאכול את הכיפה עם סרטנים עכבישים זבובים וכל שתרצו בשידור חי טוב שהעתקתי פעם שניה כל שכתבתי בתגובה נמחק לא מוצא חן בבענהם את שכתבתי יחד כולנו בואו ונרים תכפפה לאהבה שלום ורעות
4
כמה שטויות כתבת...כמה
לניסים חדידה | 05-11-2018 14:16
התעייפתי