צפו: כשביבי הצליח להפיל את אמן החושים המצליח - סרוגים

צפו: כשביבי הצליח להפיל את אמן החושים המצליח

באירוע השנתי לתקשורת הזרה הצליח ראש הממשלה להשאיר את הקהל בהלם, כשהצליח להפיל בפח את אמן החושים המצליח ליאור סושרד שהיה צריך לנסות לנחש מה צייר בזמן אמת. צפו

צפו: כשביבי הצליח להפיל את אמן החושים המצליח
  (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

הופעה בלתי נשכחת: אמן החושים הישראלי ליאור סושרד, הנחשב בין אמני החושים הנודעים בעולם- הוזמן להרשים ולבדר את העיתונאים הזרים בכנס השנתי שערכה אמש לשכת העיתונות הממשלתית במלון אוריינט בירושלים.

סושרד הצליח כהרגלו להדהים את מאות העיתונאים והשגרירים שנכחו באירוע, וחשף מספרי בנק, סיסמאות ופרטים אישיים עליהם. אלא שאז נכנס לתמונה הנואם המרכזי של האירוע רה"מ בנימין נתניהו שהצליח להשאיר את אמן החושים המצליח חסר מילים.

(לנוחיותכם: הקטע עם ליאור סושרד מתחיל בדקה 15:56)

לפי מה שסוכם מראש עם סושרד, נתניהו היה אמור לצייר ציור על הבמה, והוא היה צריך לנחש בזמן אמת מה צייר. אלא שראש הממשלה לא הגיע במצב רוח להשתעשע עם סושרד והחליט לצייר מראש ציור.

לאחר שנשא נאום והשיב לכמה שאלות מעיתונאים, פנה נתניהו לסושרד ואמר 'ציירתי משהו, בוא נראה אותך מנחש מה זה'. סושרד שנתפס לא מוכן לתכנון של רה"מ שצייר את הציור לפני 10 דקות ולא כפי שסוכם ניסה להתחמק לניחוש הקוד הסודי לאשראי של הכתב הזר. אך נתניהו לא ויתר ואמר לסושרד "אל תברח ממני".

סושרד שנותר ללא ברירה  ניסה לנחש את הציור של ראש הממשלה, אלא שהציור לא תאם לציור של נתניהו שהחליט לצייר את המנורה עם הכיתוב בעברית: "עם ישראל חי". ביבי סיכם את האירוע בהומור "זאת הטעיה ישראלית" וסושרד השיב: "ככה אתה משפיע על אנשים".

על פי הדיווחים בתום האירוע פנה סושרד למארגנים והתלונן על כך שלא עמדו במה שסוכם עימו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
"אומן החושים"
הודיני | 11-01-2018 13:02
give me a break.....
2
זה לא פייר, ביבי צייר חותם שלמה
אני | 14-01-2018 16:12
והשתמש במאגיה כדי לעבוד על ליאור סושארד