וואטסאפ מתחדשת: שדרוג משמעותי להודעות קוליות - סרוגים

וואטסאפ מתחדשת: שדרוג משמעותי להודעות קוליות

וואטסאפ השיקו עדכון חדש לאפליקציה, שמציע שדרוג משמעותי למקליטי הודעות קוליות. בגרסה החדשה האפליקציה תשמור את ההקלטות- כך שתוכלו להפסיק הקלטה באמצע ולהקשיב למה שהקלטתם לפני ששולחים את ההודעה

author-image
וואטסאפ מתחדשת: שדרוג משמעותי להודעות קוליות
  (צילום: שאטרסטוק)

בשורות טובות למכורי ההודעות הקוליות בוואטסאפ: אפליקציית המסרים הפופולרית השיקה גרסה חדשה לאפליקציה, המציעה שדרוג משמעותי בהקלטת ההודעות הקוליות.

בגרסה החדשה האפליקציה תשמור את ההקלטות בזמן אמת, כך שתוכלו להפסיק הקלטה באמצע ולחזור אליה מאוחר יותר מבלי לאבד את מה שכבר נאמר בהודעה. עד היום, במידה והודעה נפסקה באמצע, ההקלטה נמחקה לחלוטין ומקליט ההודעה נאלץ להתחיל את כל ההקלטה מחדש- גם אם הסיבה להפסקה לא הייתה באשמתו, כגון שיחת טלפון שנכנסה.

העדכון החדש מספק למשתמשים שלושה כפתורים שיופיעו בסיום הקלטה של הודעה קולית: כפתור השמעה שיאפשר לכם להקשיב להודעה שהקלטתם, כפתור מחיקה וכפתור שליחה. האפשרות להשמיע הודעות מביאה יתרון נוסף: כעת תוכלו להקשיב להודעה הקולית המלאה- ורק אז להחליט האם לשלוח אותה או להקליט מחדש. הכפתורים יישארו בחלון השיחה עד שתמחקו או תשלחו את ההודעה הקולית- גם אם יצאתם מהאפליקציה.

בשלב הזה, העדכון לאפליקציה זמין רק למכשירי אייפון, וניתן להורדה בחנות האפליקציות של אפל- אך בשלב הזה מומלץ לחכות עם ההורדה: חלק מהמשתמשים שהורידו את העדכון החדש גילו שבעקבות ההתקנה האפליקציה קרסה מספר פעמים- ומחקה את כל ההודעות שלהם. בוואטסאפ הסבירו כי התקלה נובעת מכך שהעדכון החדש משפר את ביצועי האפליקציה מאחורי הקלעים. מפתחי האפליקציה טענו שהם פועלים לתיקון הבעיה- אך בינתיים מומלץ לגבות את ההודעות לפני תחילת ההורדה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו