"שפיכות דמים": משפחת נתניהו מגיבה להקלטות - סרוגים

"שפיכות דמים": משפחת נתניהו מגיבה להקלטות

משפחת נתניהו הגיבה לפני זמן קצר להקלטות שנחשפו ב'חברת החדשות', בהן נשמע יאיר נתניהו משוחח עם בנו של איש העסקים קובי מימון כשהשניים תחת השפעת אלכוהול

author-image
"שפיכות דמים": משפחת נתניהו מגיבה להקלטות
  (צילום: קובי גדעון/ פלאש90)

משפחת נתניהו הגיבה לפני זמן קצר (שני) להקלטות שנחשפו ב'חברת החדשות', בהן נשמע יאיר נתניהו משוחח עם בנו של איש העסקים קובי מימון כשהשניים תחת השפעת אלכוהול.

"יחשוב כל הורה שצפה בכתבה איך היה מגיב לו כל אמירת סרק של ילדיו הייתה הופכת לכותרת ראשית בערוץ 2, כל יציאה מהבית מושא לתחקיר וכל שיחה יעד להקלטת סתר. רדיפה, שפיכות דמים ושיימינג", נמסר מטעם המשפחה.

כל האמצעים כשרים לפגיעה במשפחת נתניהו

עוד נכתב בהודעה כי "כל האמצעים כשרים בעיניכם לפגוע בממשלת הליכוד בראשות נתניהו, גם במחיר פגיעה חסרת מעצורים בבני משפחתו. אינכם בוחלים אפילו בשימוש בהקלטת סתר שנערכה באופן מגמתי ושנעשתה באופן מביש ובלתי חוקי ע"י נהג במשרד רה"מ. ברשעות חטטנית כזאת לא סיקרתם אף בן משפחה של שום ראש ממשלה אחר, כולל בני משפחה שהפגינו נגד חיילי צה"ל בזמן מבצע צבאי וזכו כמעט לאפס סיקור".

שפל חדש

"מסע הציד שלכם הגיע לשפל חדש וחסר תקדים עם פרסום הקלטת סתר של דברים שנאמרו בצחוק לפני שנתיים וחצי בין צעירים בבילוי עם אלכוהול. הדברים אינם ראויים לשידור בתכנית של רכילות זולה, לא כל שכן במהדורת חדשות מרכזית. גורמי האבטחה הם אלה שמחליטים על סידורי האבטחה וההסעה של בניו של ראש הממשלה. כשאתר איראני מפרסם את תמונותיהם של יאיר ואבנר וקורא לחיסולם, כנראה שיש לגורמי האבטחה סיבה טובה לעשות זאת".

ראש הממשלה לא ידע על הקשר בן בנו לבן של מימון

"לראש הממשלה אין שום קשר עם קובי מימון, אותו פגש רק פעם אחת לפני כעשר שנים. ראש הממשלה נתניהו העביר את מתווה הגז דווקא משום שרצה להציב תחרות לשדה הגז תמר שבבעלותו של קובי מימון. ראש הממשלה כלל לא ידע על הקשר בין בנו יאיר לבנו של קובי מימון. יאיר כלל לא מצוי בנושא מתווה הגז, ואם דיבר בנושא, ברור שעשה זאת בבדיחות הדעת. אין בכוונתנו להתייחס ליתר הרכילות הזולה והמרושעת על קטעי דברים שנאמרו בצחוק לאחר ערב של שתיה, שאינם משקפים כלל את עמדותיו של יאיר, ושהוצאו מהקשרם בהקלטת הסתר המבושלת, המגמתית והלא חוקית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ליאיר הזכות ללכת למועדון חשפנות עם מאבטח!
שפל תקשורתי | 08-01-2018 21:28
הייתם רוצים שיבלה במועדון חשפנות בלי אבטחה? הוא ילד טוב ואחראי ולא נוהג בשכרות. טוב שיש נהג ומכונית שרד. לבנו של ראש הממשלה לא מגיע פחות מזה
2
שמאלנים מיואשים
רוני | 08-01-2018 23:03
מנסים בכל דרך אפשרית לייצור שינאה על ביבי. בעזרת השם ללא הצלחה. ביבי ראש המשלה הבא. גם!!!!
3
שפיכות דמים זה לצרוך שרותי זנות
אליהו | 08-01-2018 23:17
גועל נפש
4
כדאי לחקור.........
נו נו | 09-01-2018 0:18
מי יודע ? מעשי ב.נ. חשודים כי לא טובת העם. אלא אינטרסים אישיים/פוליטיים בזויים ע"ח העם והארץ. כידוע. [ראש המוסד כבר אמר......]
5
ניר מימון - גאון של אבא
ליאון | 10-01-2018 8:57
חברים גאונים - בגיל 21 סיים אוניברסיטה ועוד במטמטיקה !!! צבא כנראה סיים בגיל 15 בסיירת מטכל או קורס טיס ....... כל הכבוד לצעירנו הגאון.