'תקיפה' ו'הפרעה לחייל': כתב אישום חמור נגד תמימי - סרוגים

'תקיפה' ו'הפרעה לחייל': כתב אישום חמור נגד תמימי

כתב אישום הוגש היום נגד אחת מהתוקפות שתועדה שהיא מכה חיילי צה"ל וסוטרת להם. נור תמימי, מואשמת בתקיפת חייל בנסיבות מחמירות ובהפרעה לחייל במילוי תפקידו

'תקיפה' ו'הפרעה לחייל': כתב אישום חמור נגד תמימי

תקיפת החיילים בנבי סאלח: כתב אישום הוגש היום (ראשון)  נגד נור תמימי,  בתו של ראש מועצת הכפר נבי סאלח, נאג'י תמימי, וקרובת משפחה של עהד שנעצרה גם היא בתקיפת חיילי צה"ל. בסרטון שפורסם לאחר מכן נראה כי השתיים- פורעות ערביות מכות וסוטרות לקצין צה"ל וחייל נוסף שנמנעים מלהגיב להן.

הארכת מעצרה של עאהד תמימי (צילום: גיל יוחנן)

כתב האישום הוגש על עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות והפרעה לחייל. בתוך כך, התביעה ביקשה להאריך את מעצרה של נור עד תום ההליכים. מחר יוגשו כתבי אישום נגד עהד ואימה נרימן.

בסרטון שרץ ברשת, נראות שתי נערות ערביות, ממשפחה של פרובוקטורים ידועה באחד הכפרים הפלסטינים, מתעמתות עם קצין ולוחם. במהלך העימות, בועטת אחת הנערות ברגלו של הקצין בדרגת סרן ולאחר מכן סוטרת לו בפניו. מול המכות האלה, הקצין אינו מגיב. בתגובה, עצר צה"ל במהלך הלילה שאחרי את תמימי.

זו אינה הפעם הראשונה שבה אחד מבני משפחת תמימי מתועדים מתגרים בחיילים. לפני כמה שנים תועדה עאהד תמימי נושכת חייל אשר שהגיע לעצור את אחיה, במהלך עימותים שפרצו במסגרת ההפגנות השבועיות בכפר. במקרה אחר היא תועדה כשהיא צועקת וצורחת על איש כוחות הביטחון במהלך הפגנה ומנסה להוציאו משלוותו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מגיע לה - מגיע לה - מגיע לה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוראור | 20-03-2018 20:54
ומגיע לה אפילו עוד יותר מזה - והמבין יבין.