ארה"ב: צעיר נורה למוות בגלל מתיחה טלפונית - סרוגים

ארה"ב: צעיר נורה למוות בגלל מתיחה טלפונית

משטרת לוס אנג'לס עצרה צעיר בן 25 שהתקשר למוקד החירום וטען כי אביו נורה למוות ושהוא מוחזק כבן ערובה- כאשר האירוע כלל לא התרחש. המתיחה הטלפונית הובילה לכך שהמשטרה ירתה למוות באדם חף מפשע בקנזס

author-image
ארה"ב: צעיר נורה למוות בגלל מתיחה טלפונית
  אנדרו פינץ' (מימין), שנורה למוות בעקבות מתיחה טלפונית (צילום: עמוד הטוויטר Realnews)

המתיחה הסתיימה באסון: משטרת לוס אנג'לס הודיעה כי עצרה את טיילר באריס, צעיר בן 25 המתגורר בעיר, שחשוד בביצוע שיחה מזויפת למוקד החירום בניסיון לבצע מתיחה טלפונית. המתיחה של באריס הובילה למותו של אנדרו פינץ', בן 28 מקנזס, שנורה למוות על ידי כוחות המשטרה המקומית.

התקרית אירעה בזמן שבאריס שיחק במשחק המחשב "Call Of Duty" עם אדם נוסף דרך הרשת. במהלך המשחק באריס התווכח עם השחקן השני- והחליט למתוח אותו כנקמה.

על פי הדיווחים, באריס התקשר למוקד החירום ודיווח על גבר שירה בראשו של אביו ומחזיק את אמו ואותו כבני ערובה בביתם- כאשר המאורע הקשה כלל לא התרחש. באריס חשב שהוא מוסר למשטרה את הכתובת של השחקן השני- אך בפועל מסר את כתובתו של פינץ', שלא היה מעורב כלל במריבה בין שני השחקנים.

ניסה למתוח אדם אחר- וגרם למותו של חף מפשע. טיילר באריס (צילום: עמוד הטוויטר Realnews)

מפקד משטרת קנזס, טרוי ליווינגסטון, הסביר כי המשטרה הגיעה במהירות לביתו של פינץ' והקיפו את הבית, כשהם היו מוכנים למבצע לשחרור בני ערובה. פינץ' נענה לפקודת המשטרה להרים את ידיו- אך כעבור כמה שניות הזיז את ידיו לכיוון חגורתו. כתוצאה אחד השוטרים, שחשב שפינץ' הולך לשלוף אקדח, הוציא את נשקו וירה בו למוות.

רק אחרי שפינץ' נורה התברר למשטרה כי השיחה הייתה מתיחה. בחקירת האירוע התברר כי השחקן השני השתמש בכתובת פיקטיבית במשחק- שהייתה זהה לכתובת של פינץ'- כדי להגן על פרטיותו. "בגלל מתיחה, יש לנו קורבן חף מפשע" אמר ליווינגסטון. לדבריו, השוטר היורה נלקח לחקירה בעקבות האירוע, והועבר לחופשה ללא תשלום עד לסיום החקירות נגדו.

ליווינגסטון הוסיף כי בכל שנה מתקבלים כ-400 מקרים של דיווחים מזוייפים שהתקבלו כחלק ממתיחות טלפוניות. עם זאת, בדרך כלל המתיחות האלה "לא מובילות לסוף עצוב כמו המקרה הנוכחי".

בבית משפחת פינץ' הגיבו בזעזוע לאירוע הקשה. "אנדרו בכלל לא נהג לשחק במשחקי מחשב" אמרה אמו של ההרוג, ליסה פינץ', בראיון לעיתון Wichita Eagle. "באיזה זכות המשטרה פתחה באש? השוטר הזה רצח את בני בגלל דיווח שקרי מלכתחילה".

חברת UMG Gaming, המפתחת את המשחק שבו התרחש הוויכוח שהוביל לאירוע, הגיבה גם כן למתיחה של באריס. "התעוררנו הבוקר לחדשות מצערות על אדם חף מפשע שאיבד את חייו" אמרו בהצהרה לתקשורת. "אנו שולחים את תנחומינו לכל חבריו ובני משפחתו. אנחנו פועלים ככל האפשר כדי לסייע לכוחות הביטחון בחקירת המקרה".

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
וביבי ופח לון גם חונקים את הכנים למוות. בלי כדורים בראש .
יוסיפון | 31-12-2017 13:20
השם ישלם להם אמן.
2
השוטרים באמריקה
אתי | 01-01-2018 18:31
חיים בסרט כל אפצי הם בטוחים שאתה שולף עליהם נשק
3
השוטר עשה את התפקיד שלו . מאין לו לדעת
יפה יוסף | 24-06-2018 13:22
שזו מתיחה.המותח ישב בכלא על הריגה.המשחק השני שנתן כתובת מזוייפת עשה בשכל.