המ"פ שהושפל בתגובה ראשונה ל'סרטון הבזיון' - סרוגים

המ"פ שהושפל בתגובה ראשונה ל'סרטון הבזיון'

כמעט שבוע עבר מאז 'סרטון הבזיון'- התקרית בה נראות פורעות ערביות ב'נבי סלאח' כשהן סוטרות לקצין צה"ל שנמנע מלהגיב להן, והבוקר מובאת התייחסות ראשונה שלו למקרה

תיעוד התקרית כפי שרץ ברשת

כמעט שבוע עבר מאז 'סרטון הבזיון'- התקרית בה נראות פורעות ערביות ב'נבי סלאח' כשהן סוטרות לקצין צה"ל שנמנע מלהגיב להן, והבוקר (רביעי) מובאת התייחסות ראשונה שלו למקרה.

בציטוט של המ"פ שהובא בגלי צה"ל הוא אומר כי הוא "מרגיש מצויין, לא מתרגש מהמהומות". עוד ציין המפקד כי הוא "ממשיך לעבוד כרגיל", כאשר כבר אתמול הוא השתתף באימון של גדוד 'רותם'.

אביהן של האחיות עאהד, באסם תמימי, טען בשיחה עם ynet כי "כוחות הכיבוש מהמשטרה ומשמר הגבול התנהגו בצורה אכזרית והשתמשו באלימות. הם ביצעו חיפושים בתוך הבית וגרמו נזקים, החרימו לנו את המחשבים והטלפונים הניידים, המצלמות וכל מכשיר אלקטרוני. הם היכו את הילדים לאחר שלקחו להם את הטלפונים הניידים בכוח".

לדבריו, "המעצר הזה בוצע אחרי הסתה בתקשורת שגרמה לעניין ציבורי בחברה הישראלית. אתמול ראיתי בתקשורת הישראלית שקראו לצאת להפגנות נגד עאהד ברחובות תל אביב, לאחר שניסו לתאר את החייל כמסכן וכקורבן למעשיה של עאהד. חשוב לי להגיד כאן שהחייל הזה נכח במתחם הבית שלנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו