עימות קשה בין העיתונאים: "שופך את דמו של נתניהו" - סרוגים

עימות קשה בין העיתונאים: "שופך את דמו של נתניהו"

דרור אידר, עיתונאי 'ישראל היום', התעמת בשידור עם העיתונאי ספי עובדיה בתכניתו של האחרון עם לאה גולדין ברדיו 103FM ותקף את המפגינים שהשתתפו בהפגנה אמש נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו

עימות קשה בין העיתונאים: "שופך את דמו של נתניהו"
  (צילום: ערוץ הכנסת)

דרור אידר, עיתונאי 'ישראל היום', התעמת היום (ראשון) בשידור עם העיתונאי ספי עובדיה בתכניתו של האחרון עם לאה גולדין ברדיו 103FM ותקף את המפגינים שהשתתפו בהפגנה אמש נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

"אלדד יניב הוא פושע ולא רק מושחת", אמר אידר. "אלדד יניב הוא גדול המסיתים, הדברים שהוא כותב הם דברים נוראים. הוא תוקף את ראש הממשלה של ממשלת ישראל. כבודו של ראש נבחרי הציבור הוא ככבוד האומה כולה, אלדד יניב תוקף אותו ללא הרף, גם על אולמרט לא דיברו ככה. האיש הזה מסית, לא מדברים ככה על ראש הממשלה בישראל. אפשר לומר דברים חריפים בצורה מסוימת, האיש הזה עסוק בהסתה ותעמולה, מאשים את נתניהו בפשיעה ובקשר לעולם התחתון".

ספי עובדיה התייחס לדבריו וטען: "אלדד יניב מאשים את מפלגת הליכוד בעקבות החשדות שישנם כנגד יו"ר הקואליציה דוד ביטן על ביצוע עסקים עם העולם התחתון בכדי לכסות חובות שצבר. אני לא מגן על אלדד יניב אך הוא אינו פושע. נתניהו מוגדר כעת כחשוד, אני לא זוכר שזה הפריע לך כל כך כשהייתה כזו ביקורת כנגד ראש הממשלה דאז אהוד אולמרט".

אתה שופך את דמו של נתניהו

"הוא שופך את דמו של נתניהו בדיוק כמוך", תקף דרור אידר: "אם אתה מגן עליו אתה גם שופך את דמו של נתניהו. אתה לא יודע מה כתבתי בעבר כי לא קראת את דבריי, תתנצל על דבריך. אתה איש שמאל שמגן על אלדד יניב, אני איש ימין שמגן על ראש הממשלה נתניהו. אני לא תקפתי את אולמרט בנושא אלא רק תקפתי אותו על הגישה המדינית שלו. ראש הממשלה נסע היום לביקורים מדיניים באירופה ואלדד יניב טען שהוא עבריין נמלט, אלדד יניב הוא עבריין נמלט וזה לא ראוי שכתב דברים שכאלה כנגד מנהיג מדינת ישראל".


"אני לא הדובר של אלדד יניב", הדגיש ספי עובדיה: "אהוד אולמרט התפטר מתפקידו עוד לפני המלצות המשטרה, אלו העובדות ואי אפשר להתווכח איתן".

לאה גולדין התייחסה לדברים וטענה: "התקיימה אתמול הפגנה של אלפי אנשים שיצאו לרחובות, צריך להתייחס לבעיה ויש לרדת מהמתקפה האישית". השיב לה דרור אידר: "אלדד יניב הכתיב את הטון. כשאנשים שתקפו את ח"כ ביטן ואמר להם אלדד יניב שהם רק החיילים של נתניהו ויש לתקוף את ראש הממשלה באופן ישיר. הוא טען שהוא ראש המאפיה. כשאנשים הולכים אחרי החלילן מהמלין יש לנו בעיה. רוב האנשים שהפגינו במחאה אמש מוחים נגד השחיתות, הם רואים את הבעיות בממשל הימין וזה בסדר. אך אותם אנשים שטוענים שלא ישרתו את הציונות הם הבעיה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
בטורקייה ואיראן אסור להפגין
דרור | 10-12-2017 18:56
מה הבעייה בהפגנות ? לא נעים לך? סתום את האף או שים כיסוי עיניים
2
דרור אידר הוא עיתונאי?
הגזמה | 10-12-2017 20:21
איזה ידיעה עיתונאית הוא הביא? בשביל לכתוב בעתון של שלדון את מה שמכתיב ביבי לא צורך תעודת עיתונאי
3
על מה שעובר במדינה ומה שכותבים על ביבי מרומם
שרה ברזני | 10-12-2017 21:44
אתה צודק מה שקורה במדינה הזאת זה כבר יצא מכלל שליטה . בערב בחור בשם מאיר לוי שמאלן ממורמר העלה תמונה של ארדואן ודל ביבי וכתב שלשניהם יש אותו אופי התקוממתי שראיתי ואפילו דרשתי שיוריד את זה אבל אין עם מי לדבר ואמר שאני מאיימת עליו חבל הדברים מדרדרים למצבים כאלה חבל
אבל הוא צודק כשארדואן ירד עוד קצת הוא יגיע לביבי
ציוני אמיתי | 11-12-2017 8:28
אין בשפה המדוברת מספיק מילים שליליות כדי לתאר את ארדואן - כמעט כמו ביבי
4
שופך את דמו...
חרדה | 10-12-2017 23:33
אין לי מושג מאיפה הכיוון ההזוי של השמאל הגיע..... אין לי קשר לאנשים ההזויים האלה.
5
תגובה ימנית טיפוסית
לילי | 10-12-2017 23:40
שחוץ מהתלהמות אין בה ולו מילה אחת שרלוונטית למשהו.
6
למה לא מגישים תלונה על יניב על שותפות לעברות?
תגובה | 11-12-2017 1:36
אלדד יניב בעצמו מסיפוריו היה מעורב בשחיתות שלטונית. מדוע אין חקירות נגדו במשטרה??
7
מדוע לא גוררים את אלדד יניב לפסיכיאטר?
עידן | 11-12-2017 10:56
הרי הפרצוף שלו הוא של תמהוני מושחת
8
שופך דמו
רינה | 12-12-2017 13:44
עוד מלקק תחת של נתניהו יש מספיק מלקקים
9
פסדו עיתונאות
רן שלון | 30-06-2019 19:23
ספי עובדיה הוא פסדן עיתונאי. בדיוק כמו גדעון לוי.