נגמר האיסור: הזוג ביטן יוכלו לדבר אחד עם השני - סרוגים

נגמר האיסור: הזוג ביטן יוכלו לדבר אחד עם השני

לאחר שהמשטרה אסרה על חגית ביטן לדבר עם בעלה  יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת דוד ביטן, מחר היא צפויה לשוב לביתם בתום שבוע של מעצר בית. ביום ראשון ייחקר ביטן בפעם השלישית

נגמר האיסור: הזוג ביטן יוכלו לדבר אחד עם השני
  דוד וחגית ביטן (צילום: מתוך ynet)

לאחר שהמשטרה אסרה על חגית ביטן לדבר עם בעלה  יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת דוד ביטן, מחר היא צפויה לשוב לביתם בתום שבוע של מעצר בית. ביום ראשון ייחקר ביטן בפעם השלישית סביב פרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון.

אשתו של יו"ר הקואליציה נחקרה גם היא השבוע בחשד שידעה על הכספים שהועברו לחשבון המשותף שלה ושל ח"כ ביטן.

ביטן נשלחה למעצר בית בבית אחותה עד היום (חמשי) ונאסר עליה לשוחח עם בעלה מחשש לתיאום גרסאות. אולם, בהמלצת פרקליטיהם של השניים עורכי הדין אפרים דמרי מצידו של ח"כ ביטן וצדוק חוגי מטעמה של רעייתו, הוחלט שתשהה לילה אחד נוסף מחוץ לביתם המשותף ותחזור כאמור מחר.

במהלך חקירתה הוצגו לביטן תדפיסי חשבון מהתקופה שבה על פי החשד פעל בעלה לכיסוי חובותיו, שמוערכים במיליונים, לשוק האפור. בתדפיסים הופיעו הפקדות של כ-2 מיליון שקלים שהופיעו בתאריכים שונים לפני כ-8-7 שנים.

ביטן דחתה את גרסאות השוטרים ואמרה כי "מי שניהל את החשבון זה בעלי והוא העביר את הכספים. לי אין מושג מה קרה בחשבון". עוד הוסיפה ביטן לשוטרים: "אתם סתם מכפישים את בעלי. כבר נחקרנו בעבר והתיק נסגר"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו