ח"כ ילין חזר לארץ; יש עתיד חטפה עונש מאדלשטיין - סרוגים

ח"כ ילין חזר לארץ; יש עתיד חטפה עונש מאדלשטיין

חבר הכנסת חיים ילין קטע מסע הסברה בחו"ל וחזר לארץ כדי להצביע נגד חוק ההמלצות. בתגובה העניש אדלשטיין את חברי מפלגת 'יש עתיד' בכך שהם לא יסעו יותר למשלחות רשמיות של הכנסת

ח"כ ילין חזר לארץ; יש עתיד חטפה עונש מאדלשטיין
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

יו"ר סיעת 'יש עתיד', חבר הכנסת עופר שלח, התייחס לפני זמן קצר (שני) לעונש שהוטל עליו ועל חברי מפלגתו מצידו של יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, לפיו בגלל שחבר הכנסת חיים ילין קטע ביקור הסברה בחו"ל וחזר לארץ כדי להצביע נגד חוק ההמלצות, חברי 'יש עתיד' לא יזכו יותר לטוס למשלחות רשמיות של הכנסת.

"יו״ר הכנסת הודיע, דרך התקשורת, שמכיוון שהחזרנו את ח"כ חיים ילין ממשלחת הכנסת לדרום אמריקה, כדי לבלום את חוק ההמלצות המגונה, יבוא עונשנו: עד להודעה חדשה יש עתיד לא תשתתף במשלחות רשמיות של הכנסת", הסביר שלח.

שלח אף שיגר עקיצה לעבר אדלשטיין ואמר כי "בחוק ההמלצות, כמו בלא מעט חוקים בכנסת הזו, הקואליציה רמסה כל נוהל ומסורת, באישורו של יו"ר הכנסת. יולי אדלשטיין, שבקדנציה שלו נאלץ בית המשפט העליון לפסול חוק של הכנסת (דירה שלישית) בגלל נוהל פגום, יודע היטב על מה אני מדבר".

שלח גם מתח בקורת על הדרך בה הוא קיבל את ההודעה ואמר: "מוזר שכיו"ר הסיעה, אני שומע לראשונה על החלטה של יו"ר הכנסת בעניין 'יש עתיד' מהתקשורת. כשהוא צריך, אדלשטיין יודע היטב איך למצוא אותי".

בסוף דבריו הבהיר שלח כי "חברי הכנסת שלנו נסעו למשלחות לחו"ל אך ורק בבקשה מפורשת של היו"ר. לא רוצה, לא צריך".

ח״כ חיים ילין הגיב גם הוא להחלטת אדלשטיין. ״יו"ר הכנסת צריך להבין שכאשר מדובר בחוק ההתנתקות מהדמוקרטיה – נבחרי הציבור חייבים להיות במליאה ולהצביע נגדו. בשביל זה נבחרנו וזה מה שהציבור מצפה מאיתנו".

ילין הוסיף ש"אם היה כל כך חשוב להמשיך את פעילות המשלחת, יכל יו״ר הכנסת לדחות את ההצבעה על החוק המושחת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עיתונאי ספורט ליגה ז שמנסה לפגוע באיש
אורי | 04-12-2017 9:19
כמו אדלשטיין.האיש הפך ליו"ר סיעת יש עתיד.טוב אבסורדים במחנה השמאל לא חסרים.גבאי--הפך בן לילה למנהיג מפלגה ,בקסם שגם הודיני לא יכול היה לעשות.