סופ"ש הגיע: איזה סרטים שווה לראות ב10 ש"ח? - סרוגים

סופ"ש הגיע: איזה סרטים שווה לראות ב10 ש"ח?

סופ"ש הגיע וזה בדיוק הזמן לשריין כרטיסים ליום הקולנוע, בו תוכלו ליהנות ממגוון סרטים ישראליים ובינלאומיים ב-10 שקלים בלבד- אז מה שווה לראות? ועם מי כדאי ללכת?סרוגים עושים לכם סדר

author-image
סופ"ש הגיע: איזה סרטים שווה לראות ב10 ש"ח?

למקרה שאתם עדין מתלבטים איך לחגוג את יום חמישי, אנחנו כאן כדי להזכיר ובעיקר להמליץ על יום הקולנוע שיעניק לכם בילוי מהנה ובעיקר זול (אם לא מכלילים את הפופקורן והשתייה בתוך זה).

איפה ומתי?

מחר, יום חמישי (30/11) תוכלו ליהנות משלל סרטים ישראליים ובינלאומיים ב10 שקלים בלבד, בכל בתי הקולנוע ברחבי הארץ. הקרנות תלת ממד ביום זה יעלו – 14 ש"ח (לא כולל המשקפיים), כמו כן ההקרנות ב IMAX,4DX וVIP לא יהיו ב10 ש"ח, אך יהיו במחיר מוזל יותר מהרגיל.

המבצע המיוחד חל על פני כל שעות היום, בהתאם ללוח ההקרנות. בעוד שחלק מבתי קולנוע, יפעלו ביום זה במתכונת מיוחדת, החל משעה 11:00 בבוקר ועד לשעות הלילה הקטנות. מומלץ להזמין מראש כרטיסים באתרי האינטרנט של רשתות הקולנוע בקרבתכם, כמובן לא לפני שתקראו את ההמלצות שלנו…

#לראות עם החבר'ה 

1. מכתוב 

דרמה| קומדיה| ישראלי 

הסרט מספר על סטיב (חנן סביון) ו"צ'ומה" (גיא עמיר), צמד גובים קשוחים בארגון פשע ירושלמי, שאירוע מכונן בחייהם גורם להם לעשות תפנית ולהחליט להגשים לאנשים משאלות מפתקים שהם שמים בכותל. העלילה מסתבכת כשראשי הארגון מחליטים שהחופשה נגמרה והם צריכים לחזור לעבוד.

הגבלת גיל: הותר מגיל 12 |  דקות

מילה שלנו: אם עדין לא הספקתם לצפות בסרט הקומדיה הישראלי, הכי קורע לעונה הנוכחית- זו בדיוק ההזדמנות שלכם לרוץ לראות! לביקורת המלאה לחצו כאן

2. תור: ראגנארוק

פעולה | קומדיה 

בסרט החדש ת'ור כלוא בצד השני של היקום ללא הפטיש שלו ומוצא את עצמו במרוץ נגד הזמן כדי לחזור למקום הולדתו, אסגארד. הוא מנסה לעצור את חורבן העולם שלו, אבל קודם הוא חייב לשרוד בתחרות גלדיאטורים קטלנית נגד בעל בריתו לשעבר ועמיתו לנוקמים – הענק הירוק.

הגבלת גיל: עד גיל 10 בליווי מבוגר |  דקות

https://www.youtube.com/watch?v=w3ylIxRZ5eU

מילה שלנו: גם אם לא ראיתם את הסרטים הקודמים של תור וגם אם אתם בכלל לא התפוסים של גיבורי על. אין ספק שתצליחו ליהנות מהסרט החדש של תור, שהוא באופן מפתיע יותר קומדיה על גיבורי על מאשר סרט גיבורי על.

#מושלם_לדייט

3. פיגומים 

דרמה | ישראלי

כמעט לכל אחד מאתנו, יש איזו דמות חינוכית מהעבר שנגעה לו בלב באיזו שהיא צורה. "פיגומים" מגולל את סיפורו של אשר (אשר לקס) בן ה- 17 שהיה הילד הכי מופרע ביסודי, בחטיבה ועכשיו גם בתיכון. אך הכול משתנה כשמורה חדש לספרות (עמי סמולרצ'יק) מגיע וגורם לאשר להרגיש שמישהו רואה אותו קצת אחרת. לראשונה, הוא מדמיין לעצמו עתיד אחר מזה שמכתיב לו אביו (יעקב כהן) בעסק המשפחתי לפיגומים, אך טרגדיה בלתי צפויה טורפת את הקלפים.

הגבלת גיל: הותר מגיל 12| 94 דקות

מילה שלנו: אם אתם מחפשים סרט שייתן לכם להתרגש ולחשוב, בלי קלישאות הוליוודיות לוחצות. הסרט 'פיגומים' הוא האותנטיות בהתגלמותה, המבקר שלנו היה ונהנה מכל רגע. לביקורת הסרט המלאה לחצו כאן

4. פלא 

דרמה | הקרנת בכורה 

מבוסס על רב המכר העולמי מאת ר"ג' פלאסיו. מספר את סיפורו מעורר ההשראה ומחמם הלב של אוגוסט פולמן, אשר נולד עם פנים יוצאות דופן, אשר מנעו ממנו ללכת לבית ספר רגיל. אוגי הופך להיות גיבור בלתי צפוי כאשר הוא מגיע לכיתה ה' בבית הספר המקומי, כאשר בני משפחתו, חבריו החדשים לכיתה והקהילה מסביבו נאבקים לגלות חמלה וקבלה כלפיו. מאבקו יוצא הדופן של אוגי מאחד אותם ומוכיח שאתה לא צריך להיות רגיל כשנועדת להיות יוצא דופן.

הגבלת גיל: הותר לכל הגילאים |  דקות

מילה שלנו: אנחנו עוד לא ראינו את הסרט, כי הקרנת הבכורה תתקיים רק מחר. אבל כבר מהטריילר והשחקנים, נראה שיש כאן הבטחה גדולה שהולכת לגעת לנו בדיוק במקומות הנכונים בלב.

#בילוי_משפחתי 

5. להתראות כריסטופר רובין

ביוגרפיה | הקרנת בכורה

הצצה נדירה למערכת היחסים בין סופר הילדים האהוב א.א מילן (דונל גליסון) ובנו כריסטופר רובין, אשר הצעצועים שלו היוו את ההשראה לעולם הקסום של ספר הילדים שכולנו גדלנו עליו 'פו הדוב'. יחד עם אימו, דפני, (מרגו רובי) והמטפלת שלו, כריסטופר רובין ומשפחתו נסחפים לתוך ההצלחה הבינלאומית של ספרי האב. המעשיות הקסומות מביאות תקווה ונחמה לאנגליה שלאחר מלחמת העולם. אולם כיצד זה ישפיע על המשפחה כשעיני כל העולם מופנות לכיוונו של כריסטופר רובין?

הגבלת גיל: הותר לכל הגילאים | 107 דקות

מילה שלנו: עד שסוף סוף אפשר להבין באמת, איך נולד הדוב שהצליח לשגע את כל הגלובוס הזה- נפסיד את ההזדמנות?  אם גם אתם גדלתם כמו רוב בני האדם על 'פו הדוב', יש לנו ממש הרגשה שתצליחו לאהוב את הסרט הזה אפילו יותר מהילדים שלכם.

6. קוקו

אנימציה | הקרנת בכורה

על אף האיסור התמוה לעסוק במוזיקה, אשר עובר במשפחתו במשך דורות, מיגל (קולו של אנתוני גונזלס) חולם להיות מוזיקאי מוכשר כמו האליל שלו, ארנסטו דה לה קרוז (קולו של בנג'מין בארט). בעקבות שרשרת אירועים מסתורית ונואש להוכיח את כשרונו, מיגל מוצא את עצמו בארץ המתים הצבעונית. לאורך הדרך, הוא פוגש נוכל מקסים בשם הקטור (קולו של גאל גרסיה ברנאל), ויחד הם יוצאים למסע יוצא דופן כדי לפענח את הסיפור האמיתי שמאחורי ההיסטוריה המשפחתית של מיגל.

הגבלת גיל: עד גיל 8 בליווי מבוגר | 109 דקות

מילה שלנו: אם אתם ממש רוצים ללכת על בטוח, הסרט קוקו מבית היוצר של 'צעצוע של סיפור' ועוד רבים וגדולים- בטוח יעניק לכם אחלה בילוי משפחתי. אגב אם ממש התגעגעתם לאנה ואלזה, בסרט הזה הן קופצות לבקר יחד עם אולף, שלא תגידו שלא אמרנו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו