לפני תביעת דיבה: נאווה בוקר דורשת התנצלות - סרוגים

לפני תביעת דיבה: נאווה בוקר דורשת התנצלות

במאמר דעה שפורסם בעיתון הארץ תחת הכותרת: "תנו לנו פיהרר" צוטטו אמירות שכוונו נגד הנשיא ראובן ריבלין שאמרה לכאורה ח"כ בוקר. בתגובה, יוצאת בוקר נגד העיתון  ודורשת התנצלות לפני תביעת דיבה ולשון הרע

לפני תביעת דיבה: נאווה בוקר דורשת התנצלות
  עיתון 'הארץ' משקר (צילום: Hadas Parush/Flash90)

במאמר דעה שפורסם אתמול (רביעי) בעיתון הארץ תחת הכותרת: "תנו לנו פיהרר" צוטטו אמירות שכוונו נגד הנשיא ראובן ריבלין שאמרה לכאורה סגנית יו"ר הכנסת, נאוה בוקר. בתגובה, יוצאת בוקר נגד העיתון  ודורשת התנצלות לפני תביעת דיבה ולשון הרע.

בין היתר נכתב בעיתון: "'הוא נשיא של מחבלים', 'הוא בוגד מסריח', כלשונה הכבדה של חברת הכנסת נאוה בוקר, הוא הפקיר את חיילינו בשדה הקרב."

במכתב לפני תביעה ששגרה היום חה״כ בוקר לעיתון הארץ, דרשה את התנצלות המערכת והפרשן צבי בראל על כך שיוחסו לה במכוון או בשוגג האמירות: ׳הוא נשיא של מחבלים', 'הוא בוגד מסריח'.

בוקר יצאה בחריפות נגד הדברים, וטענה: "עיתון "הארץ", והפרשן, צבי בראל מטעים את הציבור ומייחסים לי דברים חמורים שלכאורה אמרתי נגד הנשיא ראובן ריבלין. בין הדברים שיוחסו לי לבין האמת אין כל קשר, ואם יהיה בכך צורך, הדברים יתבררו ויובהרו בבית המשפט".

לדבריה, "מדובר בניסיון זדוני לייחס לי אמירות שפלות שמעולם לא יצאו מפי. עיתון הארץ הוכיח במרוצת השנים כי הוא מטעה ומזין את הציבור בדברי בלע ושקר. וכמו בפעמים רבות אחרות בהן עיתון הארץ ורשת שוקן נאלצו לצאת מאולמות בית המשפט חפויי ראש, כך יהיה גם הפעם."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו