שני מאסרי עולם למחבל שרצח את אלחי טהרלב הי"ד - סרוגים

שני מאסרי עולם למחבל שרצח את אלחי טהרלב הי"ד

בית הדין הצבאי בכלא עופר גזר הבוקר שני מאסרי עולם במצטבר על המחבל שרצח את סמל אלחי טהרלב ז"ל בפיגוע דריסה בצומת עפרה לפני כשמונה חודשים

author-image
שני מאסרי עולם למחבל שרצח את אלחי טהרלב הי"ד
  (צילום: באדיבות המשפחה)

שני מאסרי עולם במצטבר למחבל שרצח את סמל אלחי טהרלב הי"ד ופצע את סמל רועי ששון, בפיגוע לפני יותר משבעה חודשים.

בית הדין הצבאי בכלא עופר גזר הבוקר (ד') על המחבל מאלק חאמד שני מאסרי עולם במצטבר, בגין רצח סמל אלחי טהרלב ז"ל בפיגוע דריסה בצומת עפרה בחודש ניסן שעבר, ובגין יתר העברות בהן הורשע, ביניהן ניסיון הרצח של סמל רועי ששון והאזרחים הנוספים שעמדו בתחנה. בנוסף גזר בית הדין על המחבל פיצויים בגובה 250 אלף ₪ למשפחת טהרלב, וכן 30 אלף ₪ לסמל רועי ששון.

מאחל שהמחבל לא יראה עוד אור יום

הרב אוהד טהרלב, אביו של סמל אלחי ז"ל, לאחר מתן גזר הדין: "למרות המעמד הקשה החלטתי לבוא כדי לייצג את אלחי בבית דין של מטה.

אילו היה אפשר לתת עונש מוות זה היה עדיף, אך כיוון שלצערי לא קיים עונש מוות בחוק, אני שמח שבית המשפט קיבל את בקשת התביעה לשני מאסרי עולם במצטבר. כיוון שהמחבל פגע בקדושת החיים וגדע את חייו של אלחי, אני מאחל לו ומקווה שכל חייו יהיו חלולים, ריקים מתוכן ושלא יראה אור יום. אני מקווה שהשהות בכלא תהיה נוראית עד סוף חייו, ושמדינת ישראל תשכיל לא לתת לו ולמחבלים אחרים חיים טובים בבתי הכלא.

אני שמח שבית המשפט רמז בפסיקתו שגם אם תהיה עסקת שבויים עתידית אין סיבה שהמחבל ישתחרר בשום עסקה, ואמר כי "יש לקוות כי עונש זה יביא לכליאתו של הנאשם עד לאחרית ימיו, באופן ההולם את המעשים הרצחניים שביצע".

בית המשפט לא הרתיע את משפחת המחבל

אני מאוכזב מהפיצויים הנמוכים ומודע לכך שהסיכויים לקבלם אפסיים, אך היה ראוי שבית המשפט יפסוק סכום משמעותי יותר על-מנת להרתיע את המחבל, את משפחתו ובעיקר את שולחיו, ולהכאיב לכל הסביבה שתומכת בו.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לשגיא סגן פרקליט יו"ש ולעורך הדין נעמן, על הליווי הרגיש לאורך כל תקופת המשפט. כמו כן אני רוצה להודות לכל חברינו וידידינו, לקרן קצינת הנפגעים של חטיבת גולני, למ"פ, למג"ד ולמח"ט, על התמיכה והליווי החם ברגעים הקשים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו