הרב אלי בן דהן: "לא צריכים את חותמת הכשרות של הרב אמסלם"

הרב אלי בן דהן: "לא צריכים את חותמת הכשרות של הרב אמסלם"

הרב אלי בן דהן לא אהב את ההאשמות שהרב חיים אמסלם הטיח במפלגת 'הבית היהודי', ולא נותר חייב: "הרב אמסלם לא המציא את הספרדיות והוא לא הפרזנטור שלה"

"לא צריכים את חותמת הכשרות של הרב אמסלם"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

סגן שר הבטחון, חבר הכנסת הרב אלי בן דהן (הבית היהודי), התייחס לפני זמן קצר (ראשון) לסיבה בגינה הרב חיים אמסלם הודיע על עזיבתו את מפלגת 'הבית היהודי', ותקף אותו בחריפות.

כזכור, מוקדם יותר הודיע הרב אמסלם כי הוא עוזב את הבית היהודי, וזאת מכיוון שהוא קיבל במפלגה "יחס מתנשא". עוד אמר הרב אמסלם כי "נפתלי בנט לא רוצה ספרדים במפלגה".

בתגובה לדברים אמר הרב בן דהן כי "הציבור הספרדי השורשי גאה במורשתו הציונית, באהבת הארץ ובאהבת צה"ל והמדינה ואלו הם בדיוק הערכים המובילים בבית היהודי". הרב בן דהן הוסיף כי "הציבור הספרדי מחובר לבית היהודי גם בלי "חותמת הכשרות" של הרב אמסלם".

הרב בן דהן החריף את הטון ואמר כי "הרב אמסלם לא המציא את הספרדיות ולא יכול לטעון שהוא הפרזנטור הרשמי שלה. אני מייצג את הציבור הספרדי לא פחות טוב ונבחרתי בפריימריז במקום גבוה בלי לבכות, אלא בעזרת עבודה קשה והבאת המסורת הספרדית לקדמת הבמה".

"זכיתי לכהן כראש לשכתו של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצ"ל שידע לחבר את אהבתו לארץ עם אהבת התורה ועם ישראל. ממנו שאבתי את מורשת ספרד האמיתית", חתם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לייק לבן דהן
| 19-11-2017 18:38
2
לא ספרדיות
| 19-11-2017 19:08
הספרדיות שבנט רוצה זה לא ספרדיות אותנטית אלא משחק כמו שרוב הבית היהודי עושה
3
בגדת ברב אליהו בן דהן פולטיקאי קטן
| 20-11-2017 7:01
4
כבוד השר אלי בן דהן
אני | 20-11-2017 8:36
הרב אמסלם צודק כמעט בכל מוסד ציבורי אם זה בצבא בבתי החולים בתנועות נוער תמיד הלך הרוח הוא לפי עדות אשכנז ואם האר''י הקדוש זצוק"ל שהיה אשכנזי התפלל לפי נוסח ספרד אז הגיע הזמן לעשות שהלך הרוח יהיה לפי עדות ספרד!
5
נו, באמת
הצ'ופצ'יק של הכורכום | 07-01-2018 15:31
הרב בן דהן היקר, אתה אדם יקר ואהוב, אבל אינך מייצג את '' הבית היהודי''. אתה היוצא מן הכלל שמעיד על הכלל.