תעלומה בלוטו: 11 מיליון שקל עדין מחכים לזוכה אלמוני

תעלומה בלוטו: 11 מיליון שקל עדין מחכים לזוכה אלמוני

מפעל הפיס מנסה לאתר את הזוכה שעדין לא הגיע לקחת את הפרס בשווי 11.2 מיליון ש"ח, בהגרלה שנערכה לפני כחודשיים ומבטיח: ''הזוכה נכנס כאלמוני ויוצא כאלמוני"

מיהו הזוכה שמסרב להגיע לקבל 11 מיליון ש"ח?
  (צילום: Corinna Kern/Flash90)

ממש בנינו מסתובב זוכה אנונימי שיכול להפוך למיליונר, אם רק יגיע לקבל את הפרס. מפעל הפיס פרסמו היום כי פרס בסכום 11.2 מיליון ש"ח מחכים כבר חודשיים לזוכה שזהותו אינה ידועה.

האנונימי זכה בהגרלת הלוטו שנערכה ביום שלישי בתאריך 12.9.2017 ומאז ועד היום עדיין לא מימש את זכייתו. באותה ההגרלה, זכו חמישה בפרס הראשון שעמד על 28 מיליון שקלים בלוטו, ועד 56 מיליון שקלים בדאבל לוטו והגיעו לעומתו תוך שבוע לקבל את הפרס בו זכו.

מדובר במקרה יוצא דופן עבור מפעל הפיס, שמספר כי מניסיונם מרבית הזכיות בפרס הראשון נפדות תוך 24 שעות מההגרלה ועד שבוע. זאת מאחר ויש זוכים אשר צריכים "לעכל" את העובדה שהם מיליונרים. בנוסף קיים גם החשש של הזוכים שפרטיהם יחשפו לרבים, אך גם בעניין זה הבטיחה מחלקת הזכיות של מפעל הפיס: "הזוכה שמגיע למחלקה כדי לאסוף את הפרס נשאר אלמוני. מחלקת הזכיות שומרת על דיסקרטיות מלאה, הזוכה נכנס כאלמוני ויוצא כאלמוני".

על פי התקנון לזוכים בלוטו יש תוקף של שישה חודשים, בהם הם מורשים לאסוף את כספי הזכייה. מה שאומר שלזוכה האנונימי נותרו 4 חודשים בלבד לממש את זכייתו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אולי אלה שותפים בכרטיס ועדיין לא החליטו איך
יפה יוסף | 27-11-2017 21:41
להתחלק .
2
לוטו
יואל אלימלך | 08-02-2018 20:54
איך זוכים בלוטו לעאזזל למרות שאני שולח כ30 שנה ומתמיד בורא עולם מתיי תישמע אותי