רגב מאשימה: בית המשפט סירס את מטרת 'מתקן חולות' - סרוגים

רגב מאשימה: בית המשפט סירס את מטרת 'מתקן חולות'

שרת התרבות מירי רגב הגיבה הבוקר  להחלטת הממשלה לפיה ייסגר מתקן 'חולות': "החלטות בג"צ סירסו את המטרה שלשמה הוקם מתקן "חולות"

author-image
רגב מאשימה: בית המשפט סירס את מטרת 'מתקן חולות'
  (צילום: Marc Israel SellemPOOL)

שרת התרבות מירי רגב הגיבה הבוקר (ראשון)  להחלטת הממשלה לפיה ייסגר מתקן 'חולות'. לדבריה, "החלטות בג"צ סירסו את המטרה שלשמה הוקם מתקן "חולות".

עוד הוסיפה בחריפות, "ההחלטות הפכו אותו לבית מלון למסתננים". לדברי השרה, "סגירתו מחייבת הבנה שהמסתננים לא יחזרו לדרום תל אביב".

הממשלה החליטה היום (ראשון) פה אחד לקבל את יוזמת השרים לבטחון פנים גלעד ארדן ופנים אריה דרעי לסגירת מתקן "חולות" שנועד לתחום את השוהים הבלתי חוקיים.

על פי ההחלטה תינתן ארכה במטרה לסגור אות המקום בעוד בעוד שלושה חודשים . בעקבות סגירת המתקן השוהים הבלתי חוקיים שיעצרו יצטרכו לבחור בין שתי אפשרויות. הראשונה-  גירוש מהארץ או השנייה-  מאסר בבית כלא.

מוקדם יותר הבוקר תקף ארדן את ארגוני הסיוע לפליטים המתנגדים להצעה שלו ושל שר הפנים אריה דרעי לסגירת מתקן חולות בתוך שלושה חודשים. "אלו אנשים שבמקום להסתכל על האינטרסים של אזרחי מדינת ישראל, מסתכלים כל הזמן על אינטרסים לא ברורים", אמר.

עוד הוסיף: "עלות מתקן השהייה בחולות היא 240 מיליון שקל בשנה". לדבריו, "ההחלטה להקים את המתקן הייתה נכונה, ונועדה לתמרץ את המסתננים לעזוב את ישראל. אולם בגלל החלטות שקיבל בג"ץ, קיומו כבר לא מהווה תמריץ ליציאה מהארץ".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו