הפצוע זועם: "טראמפ דרש לשלומי, מביבי לא שמעתי" - סרוגים

הפצוע זועם: "טראמפ דרש לשלומי, מביבי לא שמעתי"

"נמסרה לי על ידי הקונסול רפואה שלמה מהנשיא טראמפ, אבל לא שמעתי מילה מביבי. זה מוזר שמאמריקה מתקשרים ופה בירושלים ראש הממשלה לא פוצה פה בנושא", אמר פצוע הפיגוע

הפצוע זועם: "טראמפ דרש לשלומי, מביבי לא שמעתי"
  (צילום: ישי פורת, ynet)

דוד רמתי, אחד הפצועים בפיגוע הדריסה שבוצע ביום שישי האחרון בצומת גוש עציון, צפוי להשתחרר לביתו כבר בשעות הקרובות (ראשון) לאחר ששיפור משמעותי חל במצבו. עם זאת רמתי זועם על כך שהקונסול האמריקאי בישראל מסר לו דרישת שלום ואיחולי החלמה מנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, בעוד ראש הממשלה בנימין נתניהו, טרם התעניין בשלומו ובמצבו הבריאותי.

בראיון ל'חדשות הבוקר' עם ניב רסקין בערוץ 12, אמר רמתי: "נמסרה לי על ידי הקונסול רפואה שלמה מהנשיא טראמפ, אבל לא שמעתי מילה מביבי. זה מוזר שמאמריקה מתקשרים ופה בירושלים ראש הממשלה לא פוצה פה בנושא".

רמתי תיאר את השתלשלות האירועים בבוקר יום שישי, במהלכם הוא זיהה רכב שדוהר לכיוונו במהירות של כ- 90 קמ"ש. רק קפיצה מהירה לכרם שהיה בצידי הדרך הצילה אותו: "המחבל היה עם חיוך על הפנים, הייתי חמוש באקדח אבל לא היה לי זמן לשלוף אותו", שחזר דוד את שעבר עליו. "הוא פגע בי עם הרכב, נזרקתי מהכביש וכשהתאוששתי אזרח שעבר במקום הזעיק אמבולנס שפינה אותי. אני לא יודע מי זה אבל רוצה מאוד להודות לו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו