איתן כבל על אהוד ברק: ''פוליטיקאי קטן ולא מנהיג'' - סרוגים

איתן כבל על אהוד ברק: "פוליטיקאי קטן ולא מנהיג"

ח"כ איתן כבל מגיב בחריפות על האפשרות שראש הממשלה אהוד ברק לשעבר יחזור לפוליטיקה: "ברק פוליטיקאי קטן שהוכיח פעם אחר פעם שהוא לא מתאים להנהיג"

author-image
איתן כבל על אהוד ברק: ''פוליטיקאי קטן ולא מנהיג''
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חבר הכנסת איתן כבל מתייחס לאפשרות שהתפרסמה אמש  (רביעי) בחדשות 2 כי ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק קיבל החלטה והוא בדרך לחזור לפוליטיקה, ותוקף בחריפות: "ברק פוליטיקאי קטן שהוכיח פעם אחר פעם שהוא לא מתאים להנהיג"

בהמשך הראיון משתמש כבל בתואר "ברקולוג מומחה" שהעניק לברק ירון דקל כדי להניח את דבריו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק על שולחן הניתוחים. בשיחה בתוכנית "דקלסגל" בגלי צה"ל, אומר כבל: "לא מכיר אנשים שהיו הולכים לרופא שכמעט הרג אותם פעמיים – אבל פעם שלישית? זה ממש מוגזם".

כבל תהה בעקבות דבריו של ברק כי הוא המנוסה והבשל ביותר בתמונה הפוליטית הקיימת. "כמה אפשר לקחת אדם ולעשות ממנו את מה שהוא לא? הוא אדם שכיף לשבת איתו אבל הוא פוליטיקאי קטן". בדבריו מותח כבל ביקורת על יחסו של ראש הממשלה לשעבר והצייצן בהווה ליושב ראש המחנה הציוני אבי גבאי. "להיות היתוש שעכשיו יזמזם כל הזמן, במקום שגבאי תתמקד במאבק להביא קולות".

"אם יש מישהו שהחזיר את נתניהו לחיים יותר מכל מנהיג אחר זה היה ברק. הוא פוליטיקאי קטן שהוכיח פעם אחר פעם שהוא לא מתאים להנהיג"

לדברי ברק: "אני בשל וכשיר להוביל את המדינה יותר מכל אחד אחר".

בציבור החילוני אני גובר על נתניהו

ברק טען כי בידיו סקר המצביע על כך שסיכוייו לנצח את נתניהו גדולים, והוא אף גובר עליו במירוץ "ראש בראש" בקרב הציבור החילוני: "זה לא סוד שבאים אליי הרבה אנשים ואומרים לי: 'בוא, תתארגן, תקים משהו'. אני גם מחזיק בסקר, שאני לא יודע מי יזם אותו, אבל בשאלה 'אם הייתה בחירה ישירה, ונתניהו וברק היו מתמודדים, במי היית בוחר?' – ובציבור החילוני אני גובר על נתניהו".

לטענת ברק, הוא ינהיג את ישראל טוב יותר גם מראש הממשלה בנימין נתניהו, "שהוא מנוסה – אבל חסר יכולת לקבל החלטות".

לדבריו, "בכלל הציבור הוא גובר, אבל אף אחד מאיתנו לא מגיע ל-40%. 35% מהציבור לא יודע למי להצביע, כשביבי ראש ממשלה ואני אזרח מצייץ". כאמור, ברק מבקר לא פעם את נתניהו ברשתות החברתיות והם מחליפים בניהם "קרבות ציוצים".

ברק הוסיף ביהירות: "אני לא צריך חיזוקים – אני מספיק לא צנוע בשביל להבחין שמבחינת רקורד, ניסיון, מוכרות בינלאומית, היכרות אינטימית עם בעיות הביטחון, מדינאות כלכלה וכו' אני היום יותר בשל וכשיר להוביל את מדינת ישראל מכל אחד מהמועמדים מסביב, כולל נתניהו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
קשקשנות לשמה
בא אה רק | 16-11-2017 16:19
אין אדם קטן תרתי משמע מגודלך. תפסיק להתפטא בנוצות שאין לך ולא יהיו. הינך כשלון חרוץ מבחינה פוליטית ומניפילטור שמחפש מסביב לזנבך את גדולתך. יהללך זר. ולו פיך. סה מה הינך עושה וגם לא בצואה משכנעת אגב זה הדבר הבודד שאני מזדהה עם כבל על כישורך הפוליטיים הכושלים.
2
כבל אתה גדול מהחיים
דיוגנוס | 18-11-2017 11:53
ח"כ כבל איתן, קצת צניעות לא תזיק לך. מספיק זמן הייתה בכנסת ולא תרמת כלום . רצית לרוץ לראשות המפלגה שלך? אז למה ברכת? שפן.
3
איתן כבל
איתן | 18-11-2017 15:11
מה מצבך בכנסת אדון איתן כבל??? הציבור מאוכזב ממך!! תרשום לנו פעם אחת מה עשית בכל חודש למען הציבור!
4
איתן כבל
רן לוין | 15-03-2018 9:55
אהוד ברק היה מפקד סיירת מטכל, ( ובתוך כך החייל המצולש ביותר)רמטכל ,שר בטחון וראש ממשלה-מה הרקורד של איתן כבל?-עסקן מפלגתי וזהו.