'נפגעות עזרא שיינברג' בקריאה נרגשת לציבור - סרוגים

'נפגעות עזרא שיינברג' בקריאה נרגשת לציבור

לקראת פתיחת שלב הטיעונים לעונש, 'נפגעות עזרא שיינברג' מחדשות את המאבק בעקבות עסקת הטיעון שנחתמה עמו בניגוד גמור לדעתן של 6 נשים מתוך שמונה

'נפגעות עזרא שיינברג' בקריאה נרגשת לציבור
  (צילום: באסל עוידאת/פלאש90)

לקראת פתיחת שלב הטיעונים לעונש של עזרא שיינברג, ראש קהילת 'אורות הארי"י' בצפת לשעבר, שהורשע, על פי הודאתו, בביצוע עבירות מין בשמונה נשים בנות קהילתו שבאו להתייעץ עמו, קבוצה של נשים- 'נפגעות עזרא שיינברג', מחדשות את המאבק וזאת בטענה כי הסכם הטיעון שנחתם עמו אינו על דעתן ובניגוד לרצונן של 6 נשים.

רושית כהן, אחת ממובילות המאבק המשפטי, מסרה כי "אחרי שנתיים של סחבת משפטית ושל מעמד בו אמינותנו עומדת למבחן בכל מעמד משפטי שעברנו, נסגר הסדר טיעון בין עזרא שיינברג לבין 8 מהנפגעות שנפגעו ממנו".

כהן מוסיפה כי "הסדר הטיעון שנסגר, נסגר בניגוד לרצונן של 6 נשים מתוך השמונה ולמרות כל מלחמותנו והתנגדותנו להסדר הוא נסגר בבית המשפט. פוגעני, משפיל ולא משקף את הזוועות שנעשו בנו".

"ביום רביעי ה22/11 יערכו בבית המשפט הטיעונים לעונש", הודיעה כהן, "כל צד יציג את עמדתו על מספר השנים וההגבלות שיוטלו על הנאשם. כל שנה בכלא היא אפשרות לריפוי מבחינתנו ולאור הזוועות שעברנו אנחנו זקוקות ללא מעט שנים".

כהן פנתה לציבור ואמרה: "אנחנו קוראות לכל אדם שרוצה לבער את הרע וליצור עולם מתוקן יותר, לבוא ולתמוך בנו ברגע לא פשוט ולהראות לכל אישה פגועה שהיא לא לבד. תנו לנו להאמין מחדש שיש אנשים שרוצים טוב בעולם".

"מחכות לראות אתכם ב22/11 מחוץ לדלתו בית המשפט המחוזי בנצרת בשעה 13:30, נלחמים על זכותן של נשותכם, בנותכם, אחותכם וכל אישה באשר היא להרגיש בטוחה", כתבה כהן וחתמה בשם 'נפגעות עזרא שיינברג'.

כזכור, לפני כארבעה חודשים, הרשיע בית המשפט המחוזי בנצרת את עזרא שיינברג, על פי הודאתו, בביצוע עבירות מין ב-8 נשים, תוך שרימה אותן.

שיינברג הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון, שאינו כולל הסכמה לעניין העונש, כאשר בהסדר צוין כי התביעה תבקש לגזור על שיינברג כ-9 שנות מאסר (8 שנים ו-9 חודשים) בפועל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
צריך לעבור לפיתרון אלטרנטיבי
משתתף בצערן | 15-11-2017 12:10
1. לבער את הרע לגמרי לצערנו אי אפשר 2. הנקמה באיש ביותר מס' שנים בכלא, לא יועיל לאף צד תועלת של ממש. אולי פיצוי כספי, יביא ליותר תועלת לכל הצדדים.
2
כל הכבוד לעורך הכתבה!
כבוד | 15-11-2017 12:41
הראשון שאני רואה שלאחר שעזרא הודה במה שעשה כולם עדיין קוראים לו רב, ועורך הכתבה השמיט את התואר המכובד! כל הכבוד! זה מעלה את ערך וכבוד הרבנות
3
סיפור מורכב מאוד...
שמעון ליין | 16-11-2017 10:18
מצד אחד הנשים-שעכשיו מנסות לפנות לתקשורת אחרי שסרבו להעיד שוב. ומצד אחד הרב- שהביא הוכחות שהדברים נעשו בהסכמה. הדבר היותר מפתיע זה איפה כל הנשים??? פתאום הגיעו לשלב הטיעונים והם בורחות....?!
4
חבל שהתעלמו מהיותו רב=כהן דת.
חיים מיכאלשווילי | 16-11-2017 15:12
אני עדיין חושב שזה תיק שתפרו לו, חבל על העוול.
5
סרוגים אתם עושים עבודה חשובה תודה
ק' | 16-11-2017 15:19
התלוננתי נגדו במשטרה אבל היא לא טיפלה בזה אז אשתף אתכם ואתכן בנות שיש חולרע סוטה מין מסריח ומכוער עם פרצוף נוד ושמו מ"ק הוא מטרידן והוא הטריד אותי בלי בושה וטאקט ואני בחורה חולה וכלואה בבית כבר שנתיים ואפילו אחרי שאיימתי עליו קיללתי אותו הוא המשיך להטריד וניסה לרמות אותי ולא הצליח הוא הבמאי של עלה ירוק הוא חולה נפש הוא פסיכופט בנות ישראל המהממות והיקרות תשמרו מהמטרידן קנדיוטי הסוטה הזה כי המשטרה לא רוצה לטפל אז לפחות שאזהיר אתכן ממנו ואם תזהו אותו ברחוב תדעו לעבור לצד השני של הכביש מגיע לך מוריס יא חתיכת סוטה מין מסריח תלמד לקח לא להטריד בחורות שיכולות להיות הבנות שלך יא פדופיל איכסססססס חושב שהוא מהברנזה יכול להטריד .כל הכבוד לסרוגים על החשיפה, צריך להמשיך ולחשוף את כל המנוולים שפוגעים בבנות ישראל
6
מה זה נרגשת... חחחח
חי | 03-06-2018 4:50
נשים מפגרות. בחיי.