ריבלין נפגש בארה"ב עם משפחתו של הנעדר - סרוגים

ריבלין נפגש בארה"ב עם משפחתו של הנעדר

נשיא המדינה ריבלין, השוהה בביקור בארצות הברית נפגש עם משפחתו של אברה מנגיסטו, המוחזק בשבי בעזה, שם שוהה משפחתו במטרה להשיב את בנם

ריבלין נפגש בארה"ב עם משפחתו של הנעדר

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, השוהה בביקור בארצות הברית נפגש עם משפחתו של אברה מנגיסטו, המוחזק בשבי בעזה, שם שוהה משפחתו במטרה להשיב את בנם.

משפחת מנגיסטו נמצאת בארה"ב במטרה להעלות את המודעות למאבק להשבת אברה תושב אשקלון בן 28 בעל לקות נפשית שחצה בשנת 2014 את הגבול עם רצועת עזה.

בנוסף, נפגש אמש ריבלין גם  עם ראש עיריית לוס אנג'לס אריק גרסטי. במהלכה שוחחו השניים על הקשרים האמיצים בין ישראל וארצות הברית ועל החיבור האמיץ בין ערים בישראל ולוס אנג׳לס.

הנשיא הזמין את ראש העיר לביקור בישראל להכרות מעמיקה יותר עם החברה הישראלית על פניה השונות. השניים שוחחו על המצב האזורי, על ההתבססות האיראנית בלבנון בפרט ובאזור בכלל ועל הקווים האדומים שהציבה מדינת ישראל במדיניות הפעולה שלה מול ההתפתחויות הביטחוניות האחרונות.

בתום פגישתם העניק ראש העיר לנשיא סקייטבורד עם הקדשה מיוחדת עליה נכתב ״לנשיא ריבלין באהבה וידידות מלוס אנג׳לס, העיר הכי גדולה של ישראל, מחוץ לישראל״. הנשיא צחק והבטיח לתרגל את השימוש יחד עם הנכדים בשובו ארצה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו