הח"כ מהאופוזיציה בנאום מלא שבחים לנתניהו - סרוגים

הח"כ מהאופוזיציה בנאום מלא שבחים לנתניהו

בעוד חבריו למפלגה ולאופוזיציה טוענים כל העת כי מדינת ישראל תחת שלטון נתניהו כושלת בכל תחום, חבר הכנסת נחמן שי דווקא סבור שנתניהו הביא את ישראל להישגים לא מבוטלים במספר תחומים

author-image
הח"כ מהאופוזיציה בנאום מלא שבחים לנתניהו
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

בעוד חבריו למפלגה ולאופוזיציה טוענים כל העת כי מדינת ישראל תחת שלטון נתניהו כושלת בכל תחום, חבר הכנסת נחמן שי (המחנה הציוני) דווקא סבור שנתניהו הביא את ישראל להישגים לא מבוטלים במספר תחומים.

במסגרת דיון 40 חתימות שהתקיים אתמול (שני) במליאת הכנסת בנוכחות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פנה אליו ח"כ שי ואמר לו כי לאור ההישגים הרבים והמצב הטוב בו נמצאת מדינת ישראל, הגיעה העת לפנות לאפיק המדיני ולהגיע לפתרון.

"הדרך ללגיטימציה לעם היהודי בארצו, עוברת דרך הסכמות בינלאומיות. עליך לנצל את המומנטום המוצלח ולקדם הסכם מדיני בינינו לבין הפלשתינים. ביכולתיך לעשות היסטוריה ולבסס את ישראל כמדינה יהודית, דמוקרטית ומוסרית", אמר שי לנתניהו.

https://www.youtube.com/watch?v=i51cY58dUIY

ח"כ שי המשיך כשהוא פונה לנתניהו ואמר לו: "עם ההישגים הצבאיים שהיו לנו, להם היית שותף, והחשש של הפלסטינים לפתוח בטרור מחדש, עכשיו היא ההזדמנות לקדם הסדר מדיני; ישראל נמצאת במצב כלכלי סביר, האווירה הבינלאומית נוחה, אנו ביחסים טובים עם ארה"ב ובמזרח התיכון מחייכות אלינו מדינות שונות. יש לך עכשיו רגע של חסד – עליך לנצל אותו ולעשות היסטוריה".

"אתה ואני מכירים כבר 40 שנה", המשיך ח"כ שי, "עברנו דרך משותפת, ארוכה ומוצלחת. אני מכיר את יכולותיך ומעריך אותן, אני יודע שאתה יכול. המשילות היא לא הבעיה שלך, כשאתה מציב לעצמך מטרה אתה מגיע אליה. אני שואל אותך, מדוע אינך מסמן כמטרה ראשית את ההסדר השלום בין ישראל לפלסטינים? מה תשאיר לילדים, לנכדים ולנינים שלנו. עכשיו זו העת"..

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
כמה מסכן נ נח נחמ נחמן שי. מאז כניסתו לכנסת נותר ח''כ
עמך | 14-11-2017 10:23
כמה מסכן נ נח נחמ נחמן שי. מאז כניסתו לכנסת נותר ח''כ
2
נחמן אתה בן אדם טוב .
ליאון | 14-11-2017 18:10
אתה לא במפלגה הנכונה .קשה לתת אימון בערבים הם לא אמינים.
3
מי מתבלבל פה???
דויד ע. | 14-11-2017 22:00
איזה איש מתעתע זה ביבי. בצעירותי הייתי חבר מרכז הליכוד,בין אלה שצווחו היידה שרה. מיד התפכחתי,והבנתי את התנהלותו המתוחכמת של ביבי שמרשים עד מאוד את שומעיו. עקבתי בקפידה אחר ביצועיו וגיליתי דלות מעש,במקרה הטוב,ובדרך כלל חוסר מעש. הבנתי שהאיש חושב וכנראה זה הולך לו,שהעיקר זה הדיבור, ובאמצעות התקשורת מושלים בעם. האיש לא רציני בכלל,עושה כבתוך שלו בין משרדי הממשלה,דרכו נכלולית ובלתי אמינה,והכל פוליטיקה מוכוונת מטרה,להיבחר ולבסס שלטונו ע"י חיסול יריבים. מצבה של ישראל לא מזהיר בהרבה מובנים,יוקר המחיה המטורף ,הדיור,פערים חברתיים קיצוניים,סכנות מדיניות הצבאיות,וביבי מבטל הכל... יחד עם זאת יש לנו עם ברוך כשרונות ,תרבות תוססת, וומדינה שוקקת חיים. והכל למרות ביבי. אחרי שנבחר את ביבי ,מדינת ישראל תשגשג שבעתיים.
4
עם עובדות לא מתווכחים .. ושמאל נשאר מסוכן
מריק | 15-11-2017 6:44
שלא תתבלבלו.. נחמן שי רכב על עובדה מחמיאה כדי לקדם את התהליך המדיני וכאן המסוכנות של השמאל.. מדינה פלסטינית מבית שאן ועד ים המלח, תחסל את מדינת ישראל.. כי לחמאס יש רוב מוחלט בגדה.. ובלי כידוני צה"ל, חיי אבו מאזן בסכנה אם לא יפנה את מקומו!
5
נחמן שי דיבר שטויות
נו | 15-11-2017 16:32
!
6
שלום
צדיק | 17-11-2017 19:01
נחמן שי כל מילה שאמרת נכונה רק שהחברים שלך למפלגה לא מוכנים להודות תמיד הם מחפשים רק מיגרעות
7
שיטה ידועה
יהודי פשוט | 18-11-2017 19:41
"If u cant beat them, ,join them" ותשכנע אותם מבפנים. אלה הכי מסוכנים, נחמן שי חכם אבל ארסי
8
פיתיון
דוד | 18-11-2017 22:25
לא לאכול את הפיתיון של נחמן שי