330 הרוגים ברעידת אדמה באיראן: צפו ברגעי החרדה - סרוגים

330 הרוגים ברעידת אדמה באיראן: צפו ברגעי החרדה

מאות אנשים נהרגו ואלפים נפצעו לאחר שרעידת אדמה בעוצמה של 7.3 פקדה אמש את איראן ועיראק. עד כה דווח על יותר מ-300 הרוגים ועל אלפי פצועים. צפו בתיעוד מזירת האסון

330 הרוגים ברעידת אדמה באיראן: צפו ברגעי החרדה
  תיעוד מרעידת האדמה באיראן (צילום מסך מאתר PressTV)

רעידת האדמה באיראן. יותר מ-330 אנשים נהרגו וכ-2,500 נוספים נפצעו ברעידת האדמה החזקה שהורגשה אתמול באזור הגבול בין עיראק ואיראן. שתי המדינות שלחו צוותי סיוע לאזור האסון, במטרה לחלץ לכודים תחת ההריסות.

צפו בתיעוד של רשת החדשות PressTV מזירת רעש האדמה באיראן

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, רעידת האדמה הייתה בעוצמה של 7.3 בסולם ריכטר. עיקר הנזק היה במחוז קרמנשה, שהכריז על שלושה ימי אבל. הרעש הוביל גם לשיבושים ברשת החשמל בערים הסמוכות לאזור האסון- ואלפי תושבים ברחו מביתם בשל החשש לרעידות משנה נוספות. "אנחנו מקווים שמספר ההרוגים והפצועים לא יעלה יותר מדי, אבל הוא יעלה" אמר סגן מושל מחוז קרמשנה בראיון לטלוויזיה האיראנית.

מנהיגה העליון של איראן, האיתוללה עלי חמינאי, פרסם בתקשורת הממלכתית הודעה שבה קרא לכל מי שיכול לסייע להגיע לזירת האסון ולעזור. גם נשיא איראן חסן רוחאני התייחס למאורע והודיע כי קרא לכל מי שיכול לסייע להגיע ולעזור.

רעידת האדמה הורגשה במדינות נוספות ברחבי המזרח התיכון, ביניהם סוריה, לבנון, ירדן, ואזרבייג'ן. גם בישראל הורגשה רעידת האדמה, אך לא דווח על נפגעים או על הרס.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
האיראנים שקרנים לכן בעזרת השם תהיה להם
יפה יוסף | 16-02-2018 0:13
עוד רעידות אדמה כאלה עד שילמדו לדבר אמת .