דף הפייסבוק הימני הפופולרי נסגר - סרוגים

דף הפייסבוק הימני הפופולרי נסגר

'השואגים לימין', דף הפייסבוק הימני הפופולרי המונה קרוב ל 200,000 עוקבים, נסגר על ידי פייסבוק באופן פתאומי וללא התראה מוקדמת

דף הפייסבוק הימני הפופולרי נסגר
  (צילום: שאטרסטוק)

'השואגים לימין', דף הפייסבוק הימני הפופולרי המונה קרוב ל 200,000 עוקבים, נסגר על ידי פייסבוק באופן פתאומי וללא התראה מוקדמת.

הדף, שעסק בעיקר בנושאים פוליטיים-מדיניים פרסם תכנים המזוהים עם הצד הימני של המפה הפוליטית ולא פעם אף העלה תכנים חדשותיים בפרסום ראשון ובבלעדיות.

בשיחה ל'ישראל היום', סיפר מנהל הדף שי אלבז על מסכת הקשיים שעבר מול הנהלת פייסבוק בתקופה האחרונה: "הכל התחיל מארגון של כמה מנהלי דפים מתחרים שהקימו קבוצת וואצאפ שמטרתה לפגוע בעמוד שלי, אחד מהם אפילו איים עליי והבטיח שלא יעצור עד שהדף שלי ירד".

אלבז המשיך ואמר כי "על כל פוסט חזק שעלה בדף שלנו הם דיווחו לפייסבוק, וכמו שפייסבוק עובדים, פוסטים שמדווחים על ידי מספר גבוה של אנשים נחסמים או נמחקים וכך קרה פעמים רבות. לפני כמה שבועות הדף שלי הוסתר ממשתמשים ורק אנחנו יכולנו לראות אותו, שוחחתי עם נציג ישראלי של הרשת החברתית באירלנד והדף חזר, חשבנו שהסיפור נגמר אבל כנראה שהוא רק התחיל".

(צילום מסך מתוך פייסבוק)

בשיחה עם אלבז הוא סיפר כי הם התכוונו לפתוח אתר חדשות של "השואגים לימין" ממש בקרוב וכי החסימה האחרונה פגעה בעבודה קשה של השנים האחרונות, "השקענו את הנשמה בדף הזה, עבדנו בכל שעה כדי לתת לעוקבים שלנו את המידע שהם כל כך אהבו, עיתונאים בכירים היו בקשר ישיר איתי וניזונו מהדף וכעת לצערי, הדף נמחק ללא כל התראה מוקדמת ומבלי לספק הסבר הגיוני לצעד".

מנהל הדף מספר בראיון כי הוא מתכוון להמשיך ולהילחם עד שהדף יחזור לפעילות מלאה, "אין כל סיבה שדפים קיצוניים יישארו באוויר והדף שלנו, שעשה טוב לכל כך הרבה אנשים והראה צד אחר של המפה הפוליטית נמחק. הדף כבר לא באוויר רק בגלל אנשים רעים ולא בגלל שבאמת היו בו תכנים לא ראויים, נעשתה שם עבודה מקצועית מכל הלב וכמו שאמר לי הנציג של פייסבוק – 'אנשים אוהבים את הדף שלכם ואין סיבה הגיונית למחוק אותו'".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
טוב שנסגר.
| 09-11-2017 9:11
אין לאפשר במה לגזענות.
טוב שאתה לא שווה כלום
דחוף אצבע בתחת | 09-11-2017 13:00
תמשיך להגיב מהמחשב ואנחנו נשלוט.אפס
אני מבין שתדווח גם על זהבה גלאון כן?
מאן דאמר | 09-11-2017 11:05
הרי לכנות אנשים בשם "תולעים" ו"יודונאצים" זה לא גזענות זו לא אלימות מילולית וזה תקין נורמלי ושיח תרבותי. אתה יודע מה הבעיה שלך ושל דומיך בשמאל? אתם מתנהגים לפי הכלל "פורונוגרפיה היא עניין של גאוגרפיה" ובמקרה זה "גזענות אלימות מילולית שיח בוטה הסתה וכדומה זה עניין של צד פוליטי. אם אתה בא מימין אז מיד זו הסתה והכל... ואם זה בא מצד שמאל - דום שתיקה והיתממות וגלגול עיניים לשמים.
2
נשמע לי כמו אוי אוי אוי
נועם | 09-11-2017 12:57
מלכתחילה הדף לא שייך למשתמשים בכלל ... זה מה שכולם שוכחים. זה הכל שייך לפייסבוק בכלל !!