נגד הקואליציה ונגד חוק ההמלצות • עזריה מורדת - סרוגים

נגד הקואליציה ונגד חוק ההמלצות • עזריה מורדת

במליאת הכנסת צפוי לעלות היום "חוק ההמלצות" של ח"כ דוד אמסלם להצבעה בקריאה טרומית. ח"כ עזריה הודיע כי היא תצביע נגד הקואליציה ונגד החוק: "חוק מורכב שמציב המון קשיים ובעיות"

נגד הקואליציה ונגד חוק ההמלצות • עזריה מורדת
  (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

מרד בקואליציה? במהלך סדר היום של המליאה צפוי לעלות "חוק ההמלצות" של ח"כ דוד אמסלם להצבעה בקריאה טרומית. ח"כ עזריה (כולנו) הודיע כי היא תצביע נגד הקואליציה ונגד החוק: "חוק מורכב שמציב המון קשיים ובעיות".

על-פי הצעת החוק, בשלב החקירה המשטרתית, בו מתבצעת העברת חומרים מהמשטרה לפרקליטות, לא תצרף הרשות החוקרת את חוות-דעתה או את המלצתה בשאלה האם הראיות מספיקות לאישום.

במהלך העימותים בין הסיעות על החוק, הודיע יו"ר כולנו משה כחלון כי חברי הכנסת בסיעתו יוכלו להצביע על החוק לפי צו צפונם בהצבעה חשאית.

לא רואה בזה מרד בקואליציה

עזריה ציטטה את דבריו ואמרה, כחלון אמר כי אף אחד לא יצביע נגד צו מצפונו על דברים שלא בהסכמים הקואליציוניים. החוק הזה הוא לא בהסכמים הקואליציוניים ואני החלטתי להצביע על פי צו מצפוני נגד הצעת החוק. אני לא רואה בזה מרד בקואליציה".

נזכיר, כי בשבוע שעבר הוחלט בפגישה בין שרת המשפטים איילת שקד לבין יו"ר הקואליציה ביטן כי הצעת החוק תועבר בקריאה טרומית אך תקודם בהמשך רק בהסכמת כל הנוגעים בדבר, כמו משרד הפנים בראשות השר גלעד ארדן ומשרד המשפטים בראשות שקד.

לאחר ההצבעה שצפויה לעבור  היום, תקודם הצעת החוק הפרטית לוועדת חוק חוקה ומשפט ותעבור שם הכנה לקריאה ראשונה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו