המשפחות השכולות זעמו; הדיון בועדת הכספים הופסק - סרוגים

המשפחות השכולות זעמו; הדיון בועדת הכספים הופסק

המשפחות השכולות המפגינות מול משרד ראש הממשלה התפרצו היום לדיון בועדת הכספים בדרישה לתקצב את הבטחון בכבישי יו"ש. סמוטריץ' וזוהר עצרו את הדיונים בועדה

author-image
המשפחות השכולות זעמו; הדיון בועדת הכספים הופסק
  (צילום: אייל קציר, ועדת הכספים)

האיום מומש. חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ומיקי זוהר עצרו את הדיונים בוועדת כספים וזאת במקביל להתפרצות של משפחות שכולות שהרימו קולם בזעקה באמצע הדיון בועדה.

הבוקר הגיעו ראשי התיישבות ביו"ש ומשפחות שכולות שאיבדו את יקיריהם בכבישי יו"ש במפתיע לוועדת הכספים.

ח"כ מיקי זוהר המרכז את הקואליציה בועדה אמר: "יושבים לצידכם המשפחות השכולות שאיבדו יקיריהם בכבישי יו"ש. רה"מ הבטיח תקציבים. אני מודיע כאן, שום תקציב לא יעבור עד שתושבי יו"ש יקבלו את המרכיב הבסיסי ביותר שזה ביטחון. אנחנו חברי הכנסת של הליכוד לא נוותר עד אשר שהתקציבים להתיישבות יגיעו. יש בהתיישבות חיים, צריך לשמור על החיים!".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' "מדובר על חיי אדם ולא משחק. כל עוד התקציבים תקועים לחצי מיליון התושבים ביהודה ושומרון, שום תקציב לא יכול לעבור."

נמאס לנו להיות סוג ב בהכל

הדס מזרחי אלמנתו של נצ"מ ברוך מזרחי הי"ד שיושבת במאהל המחאה מזה שבועיים ואתמול החלה לשבות רעב התפרצה לדיון בדמעות ואמרה: "נשארתי לבד עם חמישה יתומים זה פיגוע שאתם יכולתם למנוע! אל תעצמו עיניים בפני הדבר הזה. עד היום שמעתי הבטחות מראש הממשלה מחברי כנסת בשבעה בלוויות שאני הולכת אליהם כשאני מלווה את חברי, ונמאס לנו לשמוע הבטחות. אם הייתה קליטה אם הייתה תאורה על הכביש אולי ברוך היה ניצל".

אדווה ביטון אמה של אדל ביטון הי"ד: "נמאס לנו להיות סוג ב בהכל. שום דבר לא מגיע לנו בדין. כבישים תשתיות הגנה לישובים. למה צריך להתחנן לדברים אלמנטריים?"

ראש מועצת בית אריה אבי נעים: "8 שנים ראש הממשלה מבטיח לי באופן אישי להשלים את כביש עוקף לובאן רנתיס, כביש שהושקעו בו רבע מיליארד ש"ח וחסרים 2 ק"מ להשלמתו. שבענו הבטחות, אנו רוצים ודאות ועבודות מיידיות על הכביש ועל מרכיבי הביטחון"

(צילום: רועי חדי. מועצה אזורית שומרון)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו