גבאי מפנטז: "נביא 30 מנדטים" - סרוגים

גבאי מפנטז: "נביא 30 מנדטים"

יו"ר מפלגת 'העבודה' אבי גבאי, התייחס הערב לדבריהם של השרים אביגדור ליברמן ומשה כחלון, לפיהם הם לא ישבו בממשלה בראשותו, ואמר כי "הם מפחדים"

גבאי מפנטז: "נביא 30 מנדטים"
  (צילום: Miriam Alster/Flash90)

יו"ר מפלגת 'העבודה' אבי גבאי, התייחס הערב (ראשון) לדבריהם של השרים אביגדור ליברמן ומשה כחלון, לפיהם הם לא ישבו בממשלה בראשותו, ואמר כי "הם מפחדים".

בראיון לחדשות 2 אמר גבאי כי "כשנביא 30 מנדטים כולם ירצו להיות בקואליציה שלנו".

לדבריו: "הם מפחדים, אני מסוגל להבין אותם, הסקרים מחמיאים לנו. הדבר היחיד שהם מצליחים לעשות זה לייצר בקרב הציבור את התחושה הנכונה שהממשלה הבאה תהיה בראשות מפלגת העבודה בראשותי, וזה מראה הכול. נקים ממשלה שתהיה לטובת עם ישראל, ממשלה אחראית שעוסקת בבעיות האמיתיות של העם ולא בספינים של איך להגן על ראש הממשלה".

בהתייחסו לדבריו של ליברמן אמר גבאי: "ליברמן הוא האחרון שאפנה אליו להקים איתו קואליציה. באג'נדה שלו הוא מקדם שחיתות בכל מקום שהוא ומפלגתו מעורבים בו. אני מבין שהוא קרוב יותר ללפיד, זה בסדר. הם יכולים להיות ביחד".

בהתייחס לשר האוצר כחלון, עמו הקים את מפלגת כולנו לקראת בחירות 2015, הבהיר גבאי כי אין שום מניעה שהשניים יישבו יחד בממשלה בראשותו. "אמרתי לכחלון שנשב איתו בקואליציה. שמתי לב לדברים שכחלון אמר שהוא לא יישב בממשלה בראשות העבודה, וזה אומר שהוא אומר שהוא יישב רק בממשלה של נתניהו. הקהל שלו מבין עכשיו שאם בוחרים בו – בוחרים בנתניהו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
המבט המזוגג:האמירות המנותקות אומרים הכל
אורי | 06-11-2017 3:52
יש לאסור סחר חוקי בקנאביס ודומיו
2
הלוואה ללא ריבית לעסקים עם יוזמה חדש
| 06-11-2017 7:44
עוד לפני שניווכח , יישר כח
3
גם בנט מפנטז
גל | 06-11-2017 12:09
ל20 מנדטים לבית היהודי
4
גבאי
אדם | 12-04-2018 18:15
מי שמפחד זה מפלגת אנטי ציוני ראינו איך לפני חודש היית שמועה על בחירות איך המפלגה העלובה שלך עמדה על ארבע כי ידעו שיותר מחצי מהאנשים ילכו ללשכת עבודה ואת ה מושחת של בזק תהיי רציני באמת תקבל 30 מנדטים אולי אולי 10 מנדטים