להיט ברשת: ככה מוכרים רכב יד שנייה - סרוגים

להיט ברשת: ככה מוכרים רכב יד שנייה

מקס לאנמן, צלם מלוס אנג'לס, ניסה לעזור לארוסתו למכור את הרכב שלה על ידי יצירת סרטון פרסומת לרכב. הסרטון עלה לרשת וזכה למעל 2 מיליון צפיות ואלפי הצעות לקניית הרכב- במחירים מפתיעים במיוחד. צפו

להיט ברשת: ככה מוכרים רכב יד שנייה
  המכונית הנמכרת בפרסומת (צילום מסך)

ככה מוכרים רכב ברשת: הצלם מקס לאנמן העלה בסוף השבוע פרסומת יוקרתית במיוחד- לרכב יד שנייה.

הרכב המככב בפרסומת שייך לבת זוגו קרי הולנבק, שביקשה מלאנמן לעזור לה למכור את המכונית. אמנם מדובר בהונדה אקורד משנת 1996, עם קילומטראז' של 230 אלף קילומטר- אך זה לא מנע מלאנמן להפיק פרסומת מקצועית ברמה זהה לפרסומת לרכב חדש. "חשבתי שזה יהיה ממש מצחיק לצלם פרסומת מושקעת למכונית ממש גרועה- וזה בדיוק מה שעשיתי בשביל קרי" אמר לנגן בראיון לרשת ה-BBC.

הסרטון הועלה ליוטיוב ביום חמישי, יחד עם קישור לקניית המכונית באתר איביי. תוך יומיים הסרטון זכה למעל 2 מיליון צפיות, אלפי שיתופים ומאות תגובות. בפרסומת המכונית מוצעת במחיר התחלתי של 499 דולר (כ-1,700 שקלים) בלבד, אך גולשים רבים הגישו הצעות גבוהות בהרבה לרכב המפורסם- וכעת מחירו עומד על 135,000 דולר. לשם השוואה, מכונית חדשה באותו הדגם עולה בארה"ב כ-23 אלף דולר.

"קיווינו שזה יהפך לוויראלי- אבל זה התעלה על כל הציפיות שלנו" אמרה הולנבק בראיון. לאנמן הודה לכל מי שהגיש הצעת מחיר עבור המכונית, וטען שהכסף ילך למטרה טובה: "יש לנו חיים להתחיל, ואנחנו רוצים להתחתן בקיץ הבא. כל סכום שנקבל יעזור לנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו