בזכות סקרלט ג'והנסון: ישראלית גילתה קרובים נוספים שניצלו ממשפחתה

בזכות סקרלט ג'והנסון: ישראלית גילתה קרובים נוספים שניצלו ממשפחתה

גילי רוזנפלד שצפתה גם היא בקטע מהתכנית בה השתתפה השחקנית סקרלט ג'והנסון, גילתה בדמעות קרובים נוספים שניצלו ממשפחתה מגטו ורשה שעד כה לא ידעה עליהם

author-image
בזכות השחקנית: ישראלית  גילתה ניצולים ממשפחתה
  (צילום מתוך יוטיוב)

כמו רבים בישראל ובעולם, ראתה גילי רוזנפלד מתל אביב את הקטע המרגש מהתכנית האמריקאית "מצא את שורשייך", בה השתתפה השחקנית המוכרת סקרלט ג'והנסון שגילתה כי אח של סבא רבא שלה נרצח עם ילדיו בגטו ורשה. אלא שגילי הופתעה לגלות שהיא מזהה את שמותיהם של קרוביה של ג'והנסון, בייחוד את שם המשפחה הנדיר של סבתם.

גילי סיפרה בראיון מרגש למעריב כי באותו הרגע שגילתה כי השחקנית ההוליוודית היא בעצם בין קרובי המשפחה הבודדים שנותרו, התקשרה מיד לאימה, דינה, בקליפורניה שבארה"ב, ולאחותה הגדולה מיכל בניו ג'רזי ואמרה להן לצפות בקטע. הן כמובן התרגשו עד דמעות לגלות עוד חלקים ממשפחתם, "לא ידענו בוודאות שנותרה עוד משפחה. ידענו במעורפל שיש דוד שעבר לארה"ב, אבל לא היה לנו עוד מידע" סיפרה האחות מיכל למעריב והסבירה "לא היו הרבה זלמברגים ליד וורשה ולכן הופתענו שיש לנו בכלל קרובי משפחה".

מיכל סיפרה כי הגילוי החדש היה מרגש במיוחד עבורם "עברו עלינו כמה ימים אמוציונליים. לא יכולנו לישון. כולנו שמחנו מאוד", סיפרה מיכל. "אני לא יודעת אם זה נתן לנו סגירת מעגל, אבל זה בהחלט שימח אותנו לגלות שיש עוד מאיתנו".

כשנשאלה מיכל האם ינסו ליצור קשר עם השחקנית ג'והנסון, לאחר הגילוי החדש שסבא רבא שלה וסבא רבא שלהם אחים, מיכל סיפרה כי נכון לעכשיו אין להם כוונה לנסות לעשות זאת, מהסיבה שהם לא רוצים לכפות את עצמם עליה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו