מתאוששת: לוסי דובינצ'יק מתכוונת לתבוע אתרי תקשורת שדיווחו על מותה

מתאוששת: לוסי דובינצ'יק מתכוונת לתבוע אתרי תקשורת שדיווחו על מותה

השחקנית לוסי דובינצ'יק, שנמצאת כרגע בשלבי שיקום, לאחר שנפלה מהקומה הרביעית מבניין ביתה לפני כשלושה חודשים. מספרת בראיון ראשון כי השלב הבא הוא לתבוע גופי תקשורת גדולים שדיווחו על מצבה הרפואי בחוסר אחראיות 

הצעד הבא של לוסי דובינצ'יק אחרי השיקום
  (צילום מתוך אינסטגרם: lucydubinchik@)

לפני כשלושה חודשים, כל גופי התקשורת בארץ דיווחו כי השחקנית לוסי דובינצ'יק נפלה מהקומה הרביעית מבניין מגוריה. חלקם אף העלו השערות כי מדובר בניסיון התאבדות או שתיית יתר ויש אפילו שמיהרו להספיד אותה בטרם עת. מאז הספיקה דובינצ'יק להתאושש מהמצב הקשה שהיתה בו, להתחיל ללכת לראשונה ואפילו להתארס עם בחור שהכירה במחלקה בה אושפזה.

בראיון טלוויזיוני ראשון לגיא פינס שפורסם אמש, דובינצ'יק ביטלה את ההשערות שטענו כי היא ניסתה להתאבד. "תמיד הייתי בן אדם מאוד אוהב חיים, אני לא חושבת שזה שייך בשום צורה לאישיות שלי". והסבירה כי לפי מה שזכור לה היא ישבה על השולחן שנמצא צמוד לחלונות הענקיים בביתה שהיו פתוחים באותה העת ומאז היא לא זוכרת מה ארע. הרופאים העלו שהיא איבדה הכרה ונפלה.

במהלך הראיון ציינה דובינצ'יק כי הצעד הבא בשונה מהאופי שלה, הוא לתבוע את אותם גופי התקשורת הרציניים שדיווחו על מצבה הרפואי בחוסר אחראיות. "זה חצה קווים אדומים.. אני בטוחה שלעלמה (ביתה הקטנה) לא היה נעים לקרוא את זה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו