שימו ♥ : אלו 70 האימוג'ים החדשים במקלדת שלכם - סרוגים

שימו ♥ : אלו 70 האימוג'ים החדשים במקלדת שלכם

אפל שחררה למעלה מ70 אימוג'ים חדשים, בניהם: מאכלים ובגדים חדשים, פרצופים משעשים, חיות נוספות ואפילו לב זהב אחד. אז מה צריך לעשות כדי לקבל כבר מהיום את כולם למקלדת? כל הפרטים בפנים

author-image
שימו ♥ : אלו 70 האימוג'ים החדשים במקלדת שלכם
  (צילום מסך מתוך יוטיוב/ iupdateos)

במסגרת העדכון החדש למערכת ההפעלה iOS 11.1, אפל שחררה אימוג'ים חדשים למקלדת שלה באייפון ובאייפד. העדכון כולל למעלה מ70 אימוג'ים חדשים הכוללים: מאכלים ובגדים חדשים, פרצופים משעשים, סמלים, אנשים ואפילו גם לב זהב אחד.

אל האימוג'ים השגרתיים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהשפה היום יומית שלנו, נוספו הפעם: אישה עם חיג'אב, איש עושה יוגה, איש שחום עור לצד שלל יצורים מהאגדות בינהם: מכשף, פיות, ערפד, ג 'ני וזומבי.

בגזרת המאכלים נוספו האימוג'ים: ברוקולי, פאי, בייגלה, נודלס וסנדוויץ' ובקטגוריית החיות: קיפוד, זברה, דרקון, ג'ירפה, חרגול ועוד. נוסף לכל נוספו גם מחוות כמו לב זהב, והמחווה המוכרת "אני אוהב אותך" ביד המציינת את שפת הסימנים האמריקאית.

האמוג'ים החדשים והרבים אושרו על ידי Unicode, ארגון ללא מטרות רווח המאשר תווים חדשים של אימוג'י לשימוש ציבורי. גם אנדרואיד שחררה את האימוג'ים החדשים שלה, כחלק מעדכון מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 שנקראת "אוראו".

משתמשי אפל ועדין לא רואים אצלכם את האימוג'ים החדשים? היכנסו להגדרות> עדכונים חדשים> ושם תמצאו את העדכון החדש iOS 11.1, לאחר התקנתו תוכלו גם אתם ליהנות מהאמוג'ים החדשים.

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בלה בלה בלה
..... | 01-11-2017 15:55
איך אפשר להתקין את האימוג'ים
2
לא הבנתי כלום...
נעמי | 10-02-2021 20:02
לא הבנתי כלום