ביש"ע החליטו: אפי איתם לא יהיה היו"ר הבא - סרוגים

ביש"ע החליטו: אפי איתם לא יהיה היו"ר הבא

לאחר דיון ממושך על תפקיד יושב הראש הבא של מועצת יש"ע, החליטה ועדת האיתור שהתכנסה הערב לדחות את מועמדתו של אפי איתם. היו"ר הבא ייבחר מבין ראשי הרשויות שיגישו מועמדות לתפקיד

ביש"ע החליטו: אפי איתם לא יהיה היו"ר הבא

הנהלת מועצת יש"ע התכנסה הערב (שני) לדון בהמלצות וועדת האיתור מי יעמוד במקומו של אבי רואה שהודיע על סיום תפקידו כיושב הראש לפני כחודשיים.  בישיבה נכחו ראשי הרשויות והנהלת מועצת יש"ע.

לאחר דיון ממושך סוכם כי בסוף השבוע תתקיים הצבעה על מועמדים מקרב חברי הנהלת מועצת יש"ע

מי שהיה מועמד המועמד המוביל להחליף את אבי רואה ולהתמנות ליו"ר מועצת יש"ע, הוא אפי איתם ששימש בעבר כיו"ר המפד"ל.

איתם משמש כיום כנשיא חברת האנרגיה 'ג'ני אנרג'י אינטרנשיונל', שחברה בת שלה, IEI, פועלת בין השאר להפקת נפט מפצלי שמן בארץ. אילו איתם, תושב המושב נוב שברמת הגולן  היה נבחר לתפקיד, היה היו"ר הראשון בהסטוריה של מועצת יש"ע שאינו מתגורר בתחומי יהודה ושומרון.

אולם, במהלך הישיבה החליטו הנוכחים פה אחד כי תפקיד היו"ר הבא יהיה מקרב הנהלת מועצת יש"ע.  על כן, ראשי רשויות נוספים יכולים להגיש מועמדות עד יום חמישי הקרוב.

מי שהוזכר במהלך החודשיים האחרונים כמועמדי לתפקיד, בלטו שמותיהם של ראש מועצת אפרת עודד רביבי וראש מועצת קרני שומרון יגאל להב, אליהם כאמור יצטרפו מועמדים נוספים עד לסוף השבוע הקרוב.

כזכור, לפני כחודשיים הודיע אבי רואה, יו"ר המועצה האזורית בנימין, על כוונתו לפרוש מראשות מועצת יש"ע.

"המטרה העיקרית שהצבתי לעצמי הייתה חיבור ראשי הרשויות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן לשולחן המועצה ולהביא לשיתופם המלא בגיבוש המדיניות וקבלת ההחלטות", כתב רואה במכתב סיכום ששיגר לתושבי יו"ש. "לשמחתי, רוב ראשי הרשויות משתתפים באופן תדיר בישיבות המועצה, בהחלטותיה ובפעילות שהמועצה יוזמת".

לאחר פרישתו, רואה מממשיך לכהן כראש המועצה האזורית מטה בנימין וכחבר בהנהלת מועצת יש"ע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כמובן, כדי שחס וחלילה לא יהיה מישהו ''חרד''לי''
אריק | 31-10-2017 22:41
שלא יעשו בעיות לבית היהודי והליכוד להתקוטט ביניהם מי דואג יותר להתיישבות.. חבל, פספוס ענק של אדם סופר ערכי בעל שיעור קומה.. שואלים תמיד למה הצבא לא מקדם דתיים, האמת היא שגם הדתיים עצמם לא מקדמים את המפקדים שיצאו מתוכם, תסתכלו מה היחס לאותם אלו ששירתו 20 שנה בצבא.. מעדיפים כאלה ששירתו במטכ''ל עשו מבצעים נועזים והלכו לסטארט-אפ בארה''ב, זה יותר מגניב ומצית את הדמיון מאשר מישהו שמסור הרבה שנים ועושה עבודה אפורה.
2
ברוך שפטרנו
תושב הגולן | 01-11-2017 10:18
האיש נכשל בכל מקום מהצבא נזרק את המפדל הרס בראש חברה עסקית שרק הורסת את הטבע ולא מביאה שום תועלת למעט ניפוח הכיס של איתם . גם את מועצת ישע היה הורס ומפלג . ב"ה שירד מהפרק.