הח"כ חשף את שמה של המתלוננת וחטף נקמה - סרוגים

הח"כ חשף את שמה של המתלוננת וחטף נקמה

יועץ התקשורת, אריק רוזנטל, המייצג את עורכי דינה של ש"ר, העובדת לשעבר של שרה נתניהו שתבעה אותה לאחרונה בטענה לתעללות, פרסם את את מספר הטלפון של חבר הכנסת דודי אמסלם וכינה אותו "איש עלוב ובזוי"

הח"כ חשף את שמה של המתלוננת וחטף נקמה
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

יועץ התקשורת, אריק רוזנטל, המייצג את עורכי דינה של ש"ר, העובדת לשעבר של שרה נתניהו שתבעה אותה לאחרונה בטענה לתעללות, פרסם היום (ראשון) את מספר הטלפון של חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) וכינה אותו "איש עלוב ובזוי", וזאת מכיוון שאמסלם חשף את שמה של המתלוננת בראיון לגל"צ.

"כמה קטן פוליטית אתה צריך להיות כדי שהפרסום שלך יבוא על גבה של צעירה חרדית, שבזכות פועלך כמחוקק נעלה, אנשים עלובים כמוך יתחילו להטריד אותה", צוטט רוזנטל באתר החרדי 'כיכר השבת'.

כזכור, בראיון שהעניק לגל"צ תקף אמסלם את עורכי דינה של ש"ר ואמר כי יש להם מטרה אחת והיא לפגוע בראש הממשלה, בנימין נתניהו. לדברי אמסלם: "אם היא הייתה הבת שלי היו מפרסמים את השם שלה. יש פה מגמתיות, המשימה שלהם היא לפגוע בנתניהו. אם היו פוגעים באשתי זה היה פוגע בבטן הרכה שלי. היא תבעה על פחות מעשרה ימים, יש פה תעשייה שלמה סביב הנושא הזה. כל הסוגייה זו הכפשת ראש הממשלה, קרי הכפשת הליכוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
אכן רק למכפישה יש זכות לשמור על אלמוניות
מנחם22 | 29-10-2017 18:12
אך את שמה של המוכפשת צריך למרוח על כל הכותרות. מכיוון שאינני מאמין לנשים, אין זה בכלל משנה אם פרסמו את שמה או לא. תלונות, תלונות וגם דרישות תמידיות ובלתי פוסקות, זה רק/כל מה שאני שומע מנשים.
לא מאמין
גם לאשתך ולבת שלך | 29-11-2017 15:03
לא מאמין לנשים. פשוט מאוד נכון? תסתכל במראה ותתלה את עצמך...