מכה למשטרה: בית המשפט שחרר את יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין - סרוגים

מכה למשטרה: בית המשפט שחרר את יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין

בית משפט המחוזי בירושלים דחה את ערר המשטרה ושחרר את יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין לביתו. עורך דינו בן גביר: "דרוש בדק בית במשטרה"

author-image
מכה למשטרה: בית המשפט שחרר את יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין
  גופשטיין בבית המשפט ארכיון (צילום: Dor Kedmi/Flash90)

שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים רבקה פרידמן פלדמן הורתה הערב (שני) על שחרורו ממעצר של בנצי גופשטיין יו"ר ארגון לה"בה שנעצר במוצאי השבת האחרון בחשד לאיומים על ערבים.

כזכור אמש דחה בית משפט השלום את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של גופשטיין והורה על שחרורו למעצר בית אך לבקשת המשטרה, עיכב את ההחלטה להיום על מנת שהמשטרה תוכל להגיש ערר, שכאמור נדחה.

השופטת קבעה כי הוצגו בפניה מסמכים המעידים על ביצוע לכאורה של עבירות איומים, מחשב ועוד, אך הקשר של גופשטיין למסמכים מתייחס רק למסמך אחד ורמת החשד בו לא מספיקה למעצר. לאור זאת דחתה השופטת את ערר המשטרה.

עו"ד איתמר בן גביר פרקליטו של גופשטיין מסר כי: "החלטת בית משפט כעת מצטרפת להחלטה המוקדמת היום בה נדחה ערר המשטרה על שחרור שני קטינים חברי להב"ה. המשטרה עושה שימוש פסול בסמכותה, מבקשת עיכובי ביצוע על מנת להגיש עררים ריקים מתוכן רק כדי להשאיר את פעילי להב"ה עוד יום במעצר ולנסות לקנות נקודות אצל תנועות השמאל הקיצוני והרפורמים. אני קורא למפכ"ל המשטרה לעשות בדק בית על מנת למנוע הישנות מקרים דומים".

כוחות של ימ"ר שי פשטו בלילה בין שבת לראשון על מספר בתים של פעילי ארגון להב"ה ביישוב איתמר וביצעו מעצרים בטענה כי הפעילים חשודים באיומים. הפעילים, ובהם גם יו"ר הארגון, בנצי גופשטיין נלקחו לתחנת משטרה שם שהו במהלך הלילה. למחרת שוחחרו הפעילים אך גופשטיין נשאר במעצר.

משטרת ישראל מסרו "בלשי יחידה מרכזית של משטרת ישראל פשטו הלילה על בתיהם של 15 חשודים באזור ירושלים, מרכז, דרום ויו"ש כשבידיהם צווי חיפוש ומעצר. הבלשים ביצעו חיפוש בבתי החשודים, אספו ממצאים ועיכבו / עצרו 15 חשודים שהובאו לחקירה ביחידה המרכזית בחשד לעבירות איומים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
האם גופשטיין בעד הוצאת הערבים מהמדינה?
| 24-10-2017 10:30
אם גופשטיין באמת דואג לבנות ישראל הוא צריך להיות בעד הוצאת הערבים מהמדינה.