הגיעו לבלפור: מחאת הנכים מול בית רה"מ - סרוגים

הגיעו לבלפור: מחאת הנכים מול בית רה"מ

לאחר שנסעו במהירות נמוכה בכביש 1 וגרמו לשיבושי תנועה באזור, הגיעו עשרות נכים לבית רה"מ בירושלים כדי למחות על ההסכם שנחתם בין ארגוני הנכים האחרים לבין הממשלה. מהמשטרה נמסר כי מומלץ לנסוע בדרכים חלופיות

author-image
הגיעו לבלפור: מחאת הנכים מול בית רה"מ
  הנכים מול בית רה"מ ((צילום: אמיר אלון)

לאחר שסיימו לנסוע באטיות מטרידה בכביש הגישה לירושלים וגרמו לעיכוב של אלפי נהגים, התאספו היום (שלישי) ארגוני הנכים מול בית ראש הממשלה בירושלים כדי למחות על ההסכם שהושג בין ארגוני נכים אחרים ובין הממשלה.

עשרות פעילי מחאת הנכים מפגינים בשעה זו מחוץ למעונו הרשמי של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים וחוסמים את רחוב בלפור מרחוב עזה ועד כיכר פריז.

למרות ההסכם שהתגבש ונחתם בין ארגוני הנכים ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ויו"ר הקואליציה דוד ביטן שהביא להסכמות לסיום המאבק, הגיעו גם היום מפגינים מארגוני נכים שלא חתמו על ההסכם שלדבריהם: "משאיר את הנכים לחיות בעולב ובעוני".

הנכים, טלטלו את שער הכניסה ודפקו עליו עם כליו שונים, כשהם צועקים במגפון כלפי ראש הממשלה: "איפה אתה? צא אלינו החוצה. בוא תדבר איתנו. אנחנו כבר פעם שנייה אצלך ומקבלים וילון שחור. אנחנו קוראים לך לבוא ולהסביר לנו למה אתה מתעלל בנו. למה הקצבה לא עולה 16 שנה".

בחשש שיצליחו הנכים להפיל את השער מהטלטלה, שורה של שוטרים הוצבה בין הנכים לשער בכדי למנוע מהם לטלטל אותו.

מוקדם יותר נרשמו שיבושי תנועה  קשים בכביש 1 ממחלף לטרון לכיוון ירושלים עקב שיירת מחאה של ארגוני הנכים שנסעה באופן איטי במכוון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו