המחווה המרגשת של שרית חדד לבתה החדשה - סרוגים

המחווה המרגשת של שרית חדד לבתה החדשה

שלושה שבועות בלבד אחרי שילדה את בתה נויה, הזמרת הפופולרית והמוערכת, שרית חדד, כבר מכינה לה מתנה מקורית שתלווה אותה כל חייה

author-image
המחווה המרגשת של שרית חדד לבתה החדשה

שלושה שבועות בלבד אחרי שילדה את בתה נויה, הזמרת הפופולרית והמוערכת, שרית חדד, כבר מכינה לה מתנה מקורית שתלווה אותה כל חייה. על פי הדיווח באתר 'מאקו', חדד עובדת על שיר חדש, או יותר נכון, בלדה מרגשת, שתישא את השם 'חלק ממני', ותוקדש כאמור, לבתה הטרייה נויה.

על פי הדיווח באתר, חדד כבר פנתה לאמנים המובילים בתעשיית המוזיקה, כדי שיכתבו לה את השיר החדש. היוצרים הנבחרים הם אבי אוחיון, שכבר יצר כמה וכמה להיטים שכבשו את ישראל, ביניהם: "דרך השלום", "טרמינל 3" ו"כמו בריו", ולצידו יעבוד הזמר והיוצר רותם כהן.

כזכור, שעות לאחר חגיגות יום הולדתה ה-39 ובערב ראש השנה האחרון, הגיעה חדד אל בית החולים 'ליס' ליולדות באיכילוב וילדה את בתה. זאת לאחר שהזמרת החליטה לבשר על הריונה הראשון בחודש מרץ ובחרה לא לחשוף את מין התינוק.

"התברכתי בהרבה 'מתנות' טובות ומיוחדות מבורא עולם", כתבה חדד בעמוד הפייסבוק שלה. "מנסה לתמצת לכם במילים את החוויות והתחושות שחוויתי בשנה האחרונה. שנה מלאה בעשייה מבורכת, מוזיקה טובה, הופעות מוצלחות ושירים שנוצרו במיוחד עבורכם.
ובשנה הכל כך מרגשת הזאת נוצרו בתוכי חיים, ההמשכיות שלי", סיכמה בהתרגשות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו